تصویر
کشف استعدادها و معرفی الگوهای موفق ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد(ع)
03 مهر 1402 - 11:24
3
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد(ع)همزمان با برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس ناحیه امام سجاد(ع)اظهار کرد: کشف استعدادها و معرفی الگوهای موفق به سایر رده‌ها در جشنواره اسوه شهرستانی در حال برگزاری است.
ارسال توسط :
پ
پ

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد(ع)همزمان با برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس ناحیه امام سجاد(ع)اظهار کرد: کشف استعدادها و معرفی الگوهای موفق به سایر رده‌ها در جشنواره اسوه شهرستانی در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سرهنگ پاسدار محمد جواد فتحعلی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد علیه السلام، در راستای تحقق سند اعتلای بسیج خبر داد: نمایشگاه بزرگ هفته دفاع مقدس ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) با هدف کشف استعدادها و معرفی الگوهای موفق به سایر رده‌ها، جشنواره اسوه شهرستانی در حال برگزاری است.
وی افزود: نمایشگاه اسوه، پایگاه مقاومت بسیج برادر و خواهر با هدف ارائه گزارش عملکرد یک ساله ۱۴۰۱ و ارزیابی تیمِ ارزیاب ناحیه‌ای برای معرفی پایگاه‌های برتر خواهر و برادر به مرحله استانی، آشنایی مردم با خدمات و فعالیت‌های بسیج، ارائه دستاوردهای پایگاه برتر و انتقال تجربیات و نمونه‌های موفق به سایر پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان برپا شده است.
فتحعلی تصریح کرد: پس از جمع بندی تیم بازرسی ناحیه مقاومت بسیج از غرفه‌های نمایشگاه اسوه که حاصل زحمات یکساله پایگاه‌های مقاومت بسیج به شمار می‌رود از پایگاه‌های موفق و برتر در مرحله شهرستانی تجلیل می شود.
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد (ع) به ارزیابی و فعالیت های که در پایگاه ها داشته است، اشاره کرد و گفت: ۲۴ پایگاه مقاومت بسیج شهرستان در زمینه‌های مسجد محوری و محلات اسلامی به نمایش درآمده و ارزیابی می شود.
وی افزود: فعالیت‌های پایگاه‌های بسیج در ۶۱ مولفه ارزیابی می‌شود که فعالیت‌های ، علمی، خدمات رسانی و کاهش آسیب‌های از جمله موارد مورد توجه در این جشنواره است.
فتحعلی در در پایان اضافه کرد: در این جشنواره، پنج پایگاه برتر انتخاب و به جشنواره استانی راه می‌یابند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.