تصویر
کشف اقلام خوراکی ۶۰ میلیاردی قاچاق در کرج
24 خرداد 1402 - 15:55
2
فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی از یک انبار در شهر کرج بیش از ۷۸ هزار کیلواقلام خوراکی قاچاق به ارزش ۶۰ میلیارد ریال کشف کردند.
ارسال توسط :
پ
پ


فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران پلیس امنیت در بازرسی از یک انبار در شهر بیش از ۷۸ هزار کیلواقلام خوراکی قاچاق به ارزش ۶۰ میلیارد ریال کشف کردند.

سردار "حمید هداوند" با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از نگهداری مقدار قابل توجهی اقلام خوراکی قاچاق در یک انبار در مطلع شدند.

وی افزود: پس از بررسی های میدانی و اطمینان از صحت اطلاعات، مأموران با هماهنگی قضائی به انبار مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن ۶۳ هزار کیلوگرم برنج، ۱۲ هزار کیلوگرم خرما و ۳هزار و۹۶۰ کیلوگرم رب گوجه فرنگی خارج از شبکه و قاچاق کشف کردند.
از معرفی یک نفر به اداره تعزیرات حکومتی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را حدود ۶۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.
سردار هداوند در پایان خاطرنشان کرد که پلیس امنیت اقتصادی با افراد سودجو که بخواهند برای کسب منفعت خود باعث اختلال در روند زندگی مردم شوند برخورد خواهد کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.