تصویر
کشف انواع مواد محترقه در ساوجبلاغ
22 اسفند 1400 - 16:10
2
فرمانده انتظامي شهرستان ساوجبلاغ از کشف بیش از 53 هزار عدد انواع مواد محترقه به ارزش 550 ميليون ريال خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از کشف بیش از ۵۳ هزار عدد انواع مواد محترقه به ارزش ۵۵۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ "علی سلیمانی" با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی کسب ی مبنی بر فعالیت ۳ واحد صنفی و مسکونی در زمینه خرید و فروش مواد محترقه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ سلیمانی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی و شناسایی مکان های مورد نظر، اقدام به بازرسی از آنجا کرده و موفق به کشف ۵۳ هزار و ۵۱۲ عدد انواع مواد محترقه شدند.
وی با اشاره به اینکه ارزش کالای مکشوفه ۵۵۰ میلیون ریال برآورد شده است، اظهار داشت: در این خصوص۲ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پایان با تاکید بر تداعی خاطره های تاسف بار هر سال در آستانه نوروز، سزاوار هیچ یک از خانواده ها نیست از شهروندان خواست با نظارت هرچه بیشتر بر رفتار فرزندان، از وقوع حوادث تلخ استفاده از مواد محترقه جلوگیری کنند و در صورت مشاهده و یا اطلاع از فعالیت فرد و یا افرادی که در راستای تولید و یا توزیع مواد محترقه و آتش‌زای غیر قانونی فعالیت می‌کنند، بلافاصله موضوع را از طریق سامانه فوریت های پلیسی۱۱۰ اطلاع دهند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.