تصویر
کشف بیش از ۷۷ هزار عدد قرص و آمپول بدنسازی قاچاق
26 تیر 1401 - 14:49
شناسه : 280291
2
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز از کشف بیش از ۷۷ هزار عدد قرص و آمپول قاچاق خبر داد و گفت: در این زمینه یک نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

جانشین از کشف بیش از ۷۷ هزار عدد قرص و آمپول قاچاق خبر داد و گفت: در این زمینه یک نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ "محمد معظمی گودرزی" با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد فضای مجازی از فعالیت گسترده فردی در زمینه قاچاق و توزیع داروهای غیر مجاز مخصوص بدنسازی در منطقه حصارک مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: پس از انجام تحقیقات میدانی و شناسایی مخفیگاه متهم، مأموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا بیش از ۷۷ هزار عدد قرص و آمپول مخصوص بدنسازی که به صورت قاچاق وارد کشور شده بودند را کشف کردند.
سرهنگ گودرزی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی وی به مراجع قضائی، گفت: کارشناسان ارزش اموال قاچاق مکشوفه را حدود ۴۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان عزیز در نظر داشته باشند که عده ای سودجو با فروش محصولات تقلبی می توانند آسیب جدی به سلامتی آنها برساند، بنابراین لازم است که برای خرید دارو و مواد نیروزا به مراکز معتبر مراجعه کنند.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.