تصویر
کشف بیش از ۲ تن اقلام اساسی قاچاق
28 مهر 1401 - 13:04
1
فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد از کشف 2 تن و 400 کیلوگرم اقلام اساسی قاچاق در این شهرستان به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی شهرستان از کشف ۲ تن و ۴۰۰ کیلوگرم اقلام اساسی قاچاق در این شهرستان به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ "فرج الله اسدالهی" با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت ی مبنی بر دپوی مقدار قابل توجهی اقلام اساسی قاچاق در یک انبار در شهرک صنعتی نظرآباد، بررسی موضوع در دستورکار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران در ابتدا از صحت خبر مطمئن شده و سپس با هماهنگی مقام قضائی به انبار مورد نظر مراجعه کرده و در بازرسی از آنجا یک هزار و ۶۰۰ کیلوگرم شکر، ۴۵۰ کیلوگرم روغن نباتی و ۳۵۰ کیلوگرم شیرخشک قاچاق کشف کردند.
فرمانده انتظامی"نظرآباد" با بیان این که ارزش کالاهای کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تخمین زده شده است، خاطرنشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و برای انجام مراحل قانونی به مراجع ذی ربط معرفی شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.