تصویر
کشف تجهیزات پزشکی خارجی قاچاق در البرز
10 آبان 1401 - 16:33
2
جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 4 هزار و 681 قلم تجهیزات پزشکی خارجی توسط کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۴ هزار و ۶۸۱ قلم تجهیزات پزشکی خارجی توسط کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد.

سرهنگ "محمد معظمی گودرزی"اظهار داشت : در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر دپو تعداد قابل توجهی تجهیزات پزشکی در یک انبار در مناطق مرکزی شهر ، ماموران پلیس امنیت با انجام بررسی های تخصصی و اشرافیت اطلاعاتی از صحت گزارش ها اطمینان حاصل کردند.
وی با اشاره به انجام هماهنگی قضائی برای اعزام و بررسی کالاهای موجود در این انبار، افزود: ماموران در بازرسی از انبار مود نظر ۶ هزار و ۶۸۱ قلم تجهیزات پزشکی خارجی قاچاق کشف کردند.
جانشین در پایان از دستگیری یک نفر در این خصوص خبر داد و گفت: متهم با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.