تصویر
کشف ساعت و عینک قاچاق در کرج
22 خرداد 1401 - 17:09
4
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان البرز از کشف میلیاردی اقلام شخصی از جمله ساعت مچی، عینک و کیف زنانه خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس پلیس امنیت استان البرز از کشف میلیاردی اقلام شخصی از جمله ساعت مچی، عینک و کیف زنانه خبر داد.

سرهنگ "مهدی افشاری" با اعلام این خبر بیان داشت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر نگهداری مقدار قابل توجهی اقلام قاچاق در یک مغازه کیف و کفش فروشی در منطقه حصارک ، بررسی موضوع در دستور کار اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز قرار گرفت.
وی افزود:بلافاصله ماموران با انجام تحقیقات میدانی ابتدا از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و در ادامه با همراهی عوامل اداره صمت و تعزیرات حکومتی به مغازه مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا ۴۵۵ عدد ساعت مچی، ۲۸۳ عدد عینک آفتابی و ۱۴۶ عدد کیف زنانه قاچاق را کشف کردند.
سرهنگ افشاری با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه گفت: کارشناسان ارزش اقلام مکشوفه را حدود ۳ میلیارد ریال برآورد می کنند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان البرز در پایان با اشاره به نقش مخرب کالای قاچاق بر اقتصاد کشور، خاطرنشان کرد: پلیس آمادگی دارد تا در کمترین زمان ممکن به گزارشات مردمی در خصوص خرید و فروش کالای قاچاق رسیدگی کند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.