تصویر
کشف سیگار و تنباکوی قاچاق در کرج
19 آبان 1401 - 9:42
1
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف بیش از 14 هزار نخ سیگار خارجی و 169 بسته تنباکوی قاچاق از یک واحد عرضه محصولات دخانی در شهر کرج خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس پلیس امنیت استان از کشف بیش از ۱۴ هزار نخ سیگار خارجی و ۱۶۹ بسته تنباکوی قاچاق از یک واحد عرضه محصولات دخانی در خبر داد.

سرهنگ "مهدی افشاری" اظهارداشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز با دریافت و اطلاعاتی مبنی بر عرضه سیگار قاچاق توسط فردی در یک واحد عرضه محصولات دخانی در شهر ، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: در ادامه با حضور مأموران و عوامل اداره صمت در محل مورد نظر و هماهنگی با مقام قضائی، طی بازرسی از مغازه ۱۴ هزار و ۱۰۰ نخ سیگار و۱۶۹ بسته تنباکوی قاچاق کشف شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان البرز با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه، گفت: متهم به همراه پرونده تشکیل شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.
سرهنگ افشاری در خاتمه خاطر نشان کرد : مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از مهم ترین راه حمایت از تولید داخلی و کوتاه نمودن دست افراد سودجو است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.