تصویر
کشف محموله سنگین شیشه و مرفین در البرز
21 بهمن 1402 - 17:11
2
فرمانده انتظامي استان از کشف بيش از 370 کيلوگرم ماده روانگردان شيشه و دستگيري 4 قاچاقچي مواد مخدر خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از ۳۷۰ کیلوگرم ماده روانگردان شیشه و دستگیری ۴ قاچاقچی مواد مخدر خبر داد.

سردار "حمید هداوند" در خصوص این خبر بیان داشت: در پی اقدامات گسترده اطلاعاتی ماموران مبارزه با مواد مخدر استان بر روی سرشبکه های تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان، مشخص شد که یکی از قاچاقچیان سابقه دار و حرفه ای استان با تهیه میزان قابل توجهی ماده روانگردان شیشه از مرزهای جنوب شرقی کشور در حال حرکت به سمت استان البرز است.
وی افزود: با مشایعت محموله مواد مخدر به سوله ای در شهر ، در این حین ماموران وارد عمل شده و در یک عملیات ضربتی ۴ نفر از افراد دخیل در این قاچاق گسترده مواد مخدر را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان البرز اظهار داشت: در بازرسی از خودرو متهمان ۳۷۱ کیلوگرم ماده روانگردان شیشه، ۲۳ کیلوگرم مرفین و حدود ۵ کیلو تریاک کشف شد.
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: همچنین در این عملیات ۳ خودروی سواری قاچاقچیان و یک تریلر حامل مواد مخدر نیز توقیف شدند.
سردار هداوند در پایان خاطرنشان کرد: پلیس البرز سعی دارد با شناسایی سرشبکه های قاچاق مواد مخدر، از ورود سهل و آسان این بلای خانمان سوز به استان البرز پیشگیری کند

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.