تصویر
کشف میلیاردی پمپ آب و اتصالات قاچاق
09 شهریور 1401 - 12:55
3
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف 84 دستگاه پمپ آب و 600 عدد اتصالات آب قاچاق به ارزش 4 میلیارد در سیف آباد شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس پلیس امنیت استان از کشف ۸۴ دستگاه پمپ آب و ۶۰۰ عدد اتصالات آب قاچاق به ارزش ۴ میلیارد در سیف آباد شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.
.

سرهنگ "مهدی افشاری " در این خصوص بیان داشت: در پی دریافت ی مبنی بر نگهداری پمپ آب خارجی قاچاق در یک فروشگاه اقلام ساختمانی در منطقه "سیف آباد" ساوجبلاغ، بررسی موضوع در دستور کار اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پس از بررسی های میدانی و اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضائی به همراه عوامل تعزیرات حکومتی استان به فروشگاه مورد نظر اعزام شدند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی البرز گفت: در بازرسی از انبار فروشگاه، ۸۴ دستگاه پمپ آب و ۶۰۰ عدد اتصالات آب قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال کشف شد.
سرهنگ افشاری با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی او به مراجع قضائی، در پایان خاطرنشان کرد: پلیس برای به حرکت درآمدن چرخ تولید در کشور، با اجرای فرامین رهبری به صورت جدی با مسئله قاچاق برخورد می کند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.