تصویر
کشف ۲ راس بزغاله وحشی از خانه یک شکارچی متخلف در کرج
30 خرداد 1402 - 9:54
شناسه : 570465
2
رئیس اداره حفاظت محیط‌ ‌زیست شهرستان کرج از کشف ۲ رأس بزغاله وحشی از منزل یک متخلف در روستای کلوان در جاده کرج - چالوس خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ


رئیس اداره حفاظت محیط‌ ‌زیست شهرستان از کشف ۲ رأس بزغاله وحشی از منزل یک متخلف در روستای کلوان در جاده کرج – چالوس خبر داد.

"امید رضا تونی"گفت: مامورین اجرایی حفاظت محیط‌زیست و یگان حفاطت استان البرز با دریافت خبری مبنی بر نگهداری نوزاد ۲ راس بز وحشی در منزل شخصی، با همکاری نیروی انتظامی و دریافت حکم قضایی منزل متخلف را بازرسی کردند و موفق به کشف ۲ راس بزغاله وحشی زنده در منزل این فرد متخلف شدند.
تونی افزود: بعد از کشف این بزغاله های زیبا و کمیاب که جزو گونه های تحت حمایت است با هماهنگی مسوولان قضایی، ۲ رأس بزغاله به یکی از مرکز نگهداری موقت حیات وحش استان منتقل تا پش از بررسی وضعیت جسمانی و ثبات شرایط آنها، در طبیعت آزادسازی شوند.

پرونده فرد متخلف نیز برای رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شد.
منبع ایرنا برچسب ها: رئیس اداره حفاظت محیط‌ ‌زیست شهرستان کرج از کشف ۲ رأس بزغاله وحشی از منزل یک متخلف در روستای کلوان در جاده کرج – چالوس خبر داد.
رئیس اداره حفاظت محیط‌ ‌زیست شهرستان کرج از کشف ۲ رأس بزغاله وحشی از منزل یک متخلف در روستای کلوان در جاده کرج – چالوس خ

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.