تصویر
کشف ۳۷ کیلو تریاک در ساوجبلاغ
19 آذر 1401 - 9:25
3
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز از کشف ۳۷ کیلو تریاک در عملیات مشترک مأموران پلیس مبارزه با مواد ‏مخدر شهرستان ساوجبلاغ و استان کرمان خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

جانشین از کشف ۳۷ کیلو تریاک در عملیات مشترک مأموران پلیس مبارزه با مواد ‏مخدر شهرستان ساوجبلاغ و استان کرمان خبر داد.

سرهنگ "محمد معظمی گودرزی" در این خصوص بیان داشت: در پی دریافت و ‏اطلاعاتی از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان مبنی بر انتقال مقدار قابل توجهی تریاک از این استان به شهرستان ‏ساوجبلاغ، با هماهنگی مقام قضائی ماموران برای بررسی موضوع به مخفیگاه قاچاقچیان اعزام شدند.
‏ وی با اشاره به دستگیری ۳ نفر از قاچاقچیان مواد مخدر در این عملیات، گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۳۷ کیلو و ۳۰۰ گرم ‏تریاک کشف شد.
‏ جانشین فرمانده انتظامی استان البرز از تشکیل پرونده در این زمینه و ارسال آن به مراجع قضائی خبر داد و اظهار داشت: پلیس ‏البرز سعی دارد تا با پیشگیری از ورود محموله های مواد مخدر به استان، از دستیابی راحت جوانان و نوجوانان به این بلای خانمان ‏سوز پیشگیری کند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.