تصویر
کشف ۷۱۸ بطری ۲۰ لیتری روغن سویا قاچاق در البرز
10 آبان 1402 - 10:35
2
مدیر کل تعزیرات حکومتی البرز اعلام کرد: ۷۱۸ بطری ۲۰ لیتری روغن سویا قاچاق از یک شرکت شیر پاستوریزه در این استان کشف و ضبط شد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر کل تعزیرات حکومتی البرز اعلام کرد: ۷۱۸ بطری ۲۰ لیتری روغن سویا قاچاق از یک شرکت شیر پاستوریزه در این استان کشف و ضبط شد.

" حمیدرضا کیوانفر" اظهار کرد: پرونده این تخلف در شعبه پنجم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز استان البرز رسیدگی شد.
وی افزود: در بررسی میدانی از محل فعالیت یک شرکت صنایع شیر پاستوریزه این تخلف به دلیل ثبت نشدن روغن ها در سامانه تجارت و انبارها محرز شناخته شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز گفت : افزون ضبط روغن ها، مدیر عامل شرکت مذکور به پرداخت ۶ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
کیوانفر گفت: مأموران پلیس امنیت فرماندهی انتظامی استان، حین گشت زنی روغن های سویا را از یک دستگاه کامیون به ظن قاچاق کشف و گزارش این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی با ورود به سامانه ۱۳۵.
ir گزارش های خود راثبت کنند.

منبع ایرنا برچسب ها: مدیر کل تعزیرات حکومتی البرز اعلام کرد: ۷۱۸ بطری ۲۰ لیتری روغن سویا قاچاق از یک شرکت شیر پاستوریزه در این استان کشف و ضبط شد.
مدیر کل تعزیرات حکومتی البرز اعلام کرد: ۷۱۸ بطری ۲۰ لیتری روغن سویا قاچاق از یک شرکت شیر پاستوریزه در این استان کشف و ضبط

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.