تصویر
کشف ۱۴ فقره سرقت توسط پلیس آگاهی فردیس
19 دی 1402 - 16:41
3
فرمانده انتظامي شهرستان فرديس از دستگيري باند 3 نفره سرقت منزل و کشف 14 فقره سرقت توسط پليس آگاهي اين شهرستان خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از دستگیری باند ۳ نفره سرقت منزل و کشف ۱۴ فقره سرقت توسط پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "کامران ملکی" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل شهروندان به شیوه و شگرد مشابه و ایجاد احساس ناامنی بین شهروندان، رسیدگی به موضوع بصورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان فردیس قرار گرفت.
وی افزود: پس از انجام اقدامات پلیسی، مأموران موفق به شناسایی یک نفر از سارقان شدند که در بررسی‌های بعمل آمده مشخص شد وی به تازگی به دلیل ارتکاب جرائم دیگر دستگیر و در زندان به سر می‌برد.
فرمانده انتظامی شهرستان فردیس اظهار داشت: پس از هماهنگی قضایی متهم مورد نظر به پلیس آگاهی شهرستان فردیس منتفل شد که در مواجهه با مستندات و ادله پلیس به انجام سرقت‌های متعدد از منازل شهروندان با همکاری دو نفر دیگر از همدستان خود اعتراف نمود.
سرهنگ ملکی در پایان با اشاره به اینکه سایر متهمین این پرونده نیز در یک عملیات غافلگیرانه توسط مأموران پلیس آگاهی دستگیر شدند، خاطر نشان ساخت: میزان سرقت‌های صورت گرفته توسط این باند ۳ نفره بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.