تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

تبریک امام جمعه شهرستان چهارباغ به مناسبت هفته دفاع مقدس کرج میزبان بزرگ ترین جشن هفته وحدت هماهنگی کامل برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج انجام شد از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی کارگاه تخصصی تربیت کنشگر سواد رسانه در استان البرز برگزار شد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان

کشف ۲۹ فقره سرقت از اماکن خصوصی در چهارباغ
24 دی 1402 - 16:35
2
با تلاش کارآگاهان پليس آگاهي شهرستان چهارباغ، اعضاي باند 4 نفره سرقت از اماکن خصوصي دستگير و 29 فقره سرقت از باغات و ويلاهاي اطراف اين شهرستان کشف شد.
ارسال توسط :
پ
پ

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ، اعضای باند ۴ نفره سرقت از اماکن خصوصی دستگیر و ۲۹ فقره سرقت از باغات و ویلاهای اطراف این شهرستان کشف شد.

سرهنگ "کامران چراغی" فرمانده انتظامی چهارباغ با اعلام این خبر گفت: به دنبال دستگیری ۲ نفر از سارقان باغات و اماکن خصوصی در حین سرقت توسط ماموران کلانتری ۱۱ شهید سلیمانی شهرستان چهارباغ و اعتراف آنها به ۵ فقره سرقت در کلانتری، با هماهنگی مقام قضائی سارقان برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شدند.
وی افزود: سارقان پس از انتقال به پلیس آگاهی با مشاهده مستندات غیر قابل انکار کارآگاهان به ناچار لب و اعتراف گشوده و به ۲۹ فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان چهارباغ با همدستی ۲ نفر دیگر اعتراف کردند.
سرهنگ چراغی با اشاره به دستگیری همدستان متهم در عملیات‌های جداگانه، گفت: همچنین در خصوص این پرونده یک مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر و میزان قابل توجهی اموال سرقتی از قبیل: دینام برق، پمپ آب و لوازم منزل از مخفیگاه وی کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ در پایان از شناسایی همه مالباختگان این پرونده خبر داد و گفت: متهمان نیز پس از معرفی به مراجع قضائی با صدور قرار روانه زندان شدند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.