تصویر
کشف ۳ قبضه سلاح غیر مجاز در ساوجبلاغ
20 فروردین 1402 - 12:11
3
فرمانده انتظامي ساوجبلاغ از کشف 3 قبضه سلاح غیر مجاز و دستگیری 3 نفردر این رابطه خبر داد و گفت: متهمان با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ از کشف ۳ قبضه سلاح غیر مجاز و دستگیری ۳ نفردر این رابطه خبر داد و گفت: متهمان با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ "علی سلیمانی بیان داشت: در اجرای طرح برخورد با نگهداری سلاح غیرمجاز، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان ساوجبلاغ با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی از وجود چند قبضه سلاح در مخفیگاه ۳ نفر از افراد سابقه دار این حوزه مطلع شدند.
وی افزود: در این راستا مأموران با هماهنگی مقام قضائی به محل های از پیش شناسایی شده اعزام و موفق به کشف ۲ قبضه سلاح شکاری و یک قبضه سلاح جنگی غیر مجاز شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به اینکه ۳ متهم در این زمینه دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، اظهارداشت: امنیت شهروندان عزیز خط قرمز پلیس است و مجموعه انتظامی با قاطعیت با مخلان نظم و امنیت برخورد می کند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.