تصویر
کشف ۵۰ میلیاردی ادکلن قاچاق در فردیس
10 بهمن 1402 - 16:25
0
فرمانده انتظامي استان از پلمب يک انبار دپو ادکلن و اسپري قاچاق در شهر فرديس خبر داد و گفت: در بازرسي از اين انبار 6 هزار عدد ادکلن و اسپري قاچاق به ارزش 50 ميليارد ريال کشف شده است.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی استان از پلمب یک انبار دپو ادکلن و اسپری قاچاق در شهر فردیس خبر داد و گفت: در بازرسی از این انبار ۶ هزار عدد ادکلن و اسپری قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال کشف شده است.

، سردار "حمید هداوند" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران سازمان اطلاعات فراجا در شهرستان فردیس، یک انبار دپو ادکلن و اسپری خارجی قاچاق شناسایی شد.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات میدانی و رصد های اطلاعاتی، با هماهنگی های قضائی، تیمی از ماموران این پلیس به انبار مورد نظر اعزام و در بازرسی از این محل ۶هزار عدد ادکلن و اسپری گران قیمت کشف شد.
فرمانده انتظامی استان البرز ادامه داد: در این زمینه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.
سردار هداوند با بیان اینکه با دستور مقام قضائی این انبار پلمب شد، بیان داشت:کارشناسان ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را حدود ۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
ارشدترین مقام انتظامی استان البرز در پایان با تأکید بر عزم همگانی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا، خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند گزارش های خود را در این خصوص از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.