تصویر
کشف ۷ هزار و ۵۰۰ عدد کرم مرطوب کننده غیر مجاز‎ ‎در شهرستان اشتهارد
28 آبان 1401 - 15:40
3
فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد از کشف مقدار تقریبی 7 هزار و 500 عدد کرم مرطوب کننده ‏فاقد هرگونه مدارک و پروانه به ارزش 2 میلیارد ریال خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد از کشف مقدار تقریبی ۷ هزار و ۵۰۰ عدد کرم مرطوب کننده ‏فاقد هرگونه مدارک و پروانه به ارزش ۲ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ "علی عزیزی با اعلام این خبر گفت: نظر به اهمیت سلامت جامعه ‏و برخورد با تولید و پخش کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی غیر بهداشتی و غیر مجاز، در پی دریافت خبری مبنی بر ‏تولید محصولات بهداشتی بدون درج تاریخ مصرف توسط یک واحد تولیدی مستقر در شهرک صنعتی اشتهارد، طرحی با ‏موضوعیت فوق در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.
‏وی افزود: پس از تحقیقات اولیه توسط مأموران پلیس و أخذ دستور قضایی، در بازرسی از واحد تولیدی مقدار تقریبی ‏‏۷۵۰۰‏‎ ‎عدد کرم مرطوب کننده به دلیل عدم ارائه پروانه و عدم درج تاریخ مصرف و فاقد پروانه های لازم به ارزش تقریبی ‏‏۲ میلیارد ریال کشف گردید.
‏فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ‏قضائی شدند، بر استمرار طرح های پلیسی تاکید و از همکاری خوب شهروندان با مأموران در راستای شناسایی مجرمان و ‏پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز قدردانی کرد و از شهروندان خواست هر گونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت های ‏پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.