تصویر
کلانشهر کرج دچار آشفتگی بصری، ناپاکیزگی و رکود عمرانی شده است
18 تیر 1402 - 15:43
1
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه شهر با شعار و با شوآف اداره نمیشود، گفت: شهر را دچار آشفتگی بصری، ناپاکیزگی و دچار رکود عمرانی کرده اید.
ارسال توسط :
پ
پ


رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی با بیان اینکه شهر با شعار و با شوآف اداره نمیشود، گفت: شهر را دچار آشفتگی بصری، ناپاکیزگی و دچار رکود عمرانی کرده اید.

مریم قهرمانی صارم در نطق پیش از دستور یکصدو هجدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر طی تذکری به شهردار اظهار داشت: آیا تاکنون نسخه ای کاربردی ،عملیاتی و قابل اجرا برای حوزه سرمایه گذاری و سازمان عریض و طویل سرمایه گذاری داشته اید؟ رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: اینکه شهرداری را با درآمدهای تصادفی،خلق الساعه و بعضا براساس استعداد ذاتی برخی مناطق مدیریت و سرخوش آمارهای کاغذی باشید برای این شهر و مردم نان و آب نمیشود.
قهرمانی صارم افز‌ود: چگونه و با چه نظامِ مشخصی میبایست افق سرمایه گذاری بخش خصوصی را در این شهر دید؟ وی بیان کرد: برخورد شهرداری با معدود سرمایه گذارانی که همچنان قراردادشان و سرمایه شان از یک سو و عدم انتفاع عمومی از یک سو استخوان در زخم است را میتوان ملاک عمل اقدامات دانست؟ یا سخت افزار موجود ساختمان این سازمان گرفته تا وضعیت پرسنل که برخی مسئولیت های حیاتی در آن فاقد متصدی است.
عضو شورای اسلامی شهر کرج افزود: الگوی جذب سرمایه گذاری در مشهد،در تبریز در اصفهان آیا در کرج قابل اجرا نیست؟کدام بسته سرمایه گذاری را در شهرداری آماده ارائه نمودید،روال در حوزه سرمایه گذاری در شهرداری کرج بر اساس مهندسی معکوس طراحی شده است؟ قهرمانی یادآور شد: سرمایه گذار مراجعه و پلن اقتصادی پیشنهاد می دهد ،آن پلن در هیت مدیره مطرح ،آگهی می شود اما به نحوی که اختصار و اختصاص آن و شرایط خصوصی آن به گونه ای طراحی شود که تنها پیشنهاد دهنده امکان عقد قرارداد داشته باشد؟ وی تاکید کرد: اولا اینکه این امر ضعف مجموعه شهرداری و سازمان سرمایه گذاری ست ،ثانیا ضعف قانون تبعیت از آیین نامه مالی شهرداری ،سازمان و پرسنل را دچار تخلفات گسترده در انجام تشریفات قانونی خواهد نمود! قهرمانی خطاب به شهردار گفت: آقای شهردار سازمان سرمایه گذاری میبایست با یک بنگاه اقتصادی دارای فرایند مشخص و قابل ارائه برای سرمایه گذار باشد که تا کنون اقدامی در این حوزه نداشتید،بحث ساختمان متناسب با این مجموعه نیز مورد توجه قرار نگرفته است.
وی تاکید کرد: فارغ از نحوه واگذاری ساختمان دانشکده آتش نشانی شهرداری کرج که مقرر شده بود یک دانشگاه جنرال در این حوزه برای کل کشور باشد و هزینه بسیار زیادی از جیب این شهر در آن هزینه شده است، اتاق ها ،سالن ها و سایر امکانات این مجموعه عظیم در اپلیکیشن دیوار و شیپور در حال رهن و اجاره و واگذاری ا ست،جا دارد از جناب شهرداربه جهت توجه ویژه به حفظ داشته های این شهر و سرمایه های این شهر تشکر کرد.
قهرمانی افزود: آقای شهردار ،مجموعه عظیم شهرداری در حال حاضر آشفته ترین وضعیت مدیریتی و به تبع آن سرگردانی مردم،به تبع آن حیف و میل و سو استفاده از امکانات به صورت شخصی را تجربه میکند؛ لذا بر خود واجب میدانم موکدا به شهردار فعلی کرج تذکر داده شود تا چنانچه اراده و ظرفیت ساماندهی وضع موجود را ندارند به صراحت اعلام بفرمایند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.