تصویر
کلاهبرداری با شگرد جابجایی کارت عابر بانک
26 مرداد 1402 - 14:46
2
معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان گفت: شخصی که با شگرد جابجا کردن کارت عابر بانک سرقتی با کارت عابر شهروندان اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آنها می‌کرد، توسط پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شد.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان گفت: شخصی که با شگرد جابجا کردن کارت عابر بانک سرقتی با کارت عابر شهروندان اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آنها می‌کرد، توسط پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ "پیمان لطیفی" با اعلام این خبر گفت: به دنبال ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری به پایگاه یکم پلیس آگاهی استان مبنی بر جابجا کردن کارت بانکی شاکی با یک کارت دیگر و خالی کردن حساب او از طریق خریدن دخانیات، رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.
وی اضافه کرد: بررسی‌های اولیه پلیس حکایت از این داشت که متهم با تور کردن سوژه‌های خود در صف نانوایی با بهانه اینکه کارت بانکی همراه ندارد، کارت عابر مالباخته را دریافت و پس از کشیدن وجه نان یک کارت دیگر به مالباخته تحویل داده است.

معاون هماهنگ کننده با اشاره به اینکه متهم وجوه کلاهبرداری شده را از طریق خرید دخانیات نقد می‌کرد، گفت: در ادامه با تلاش‌های مشترک پلیس آگاهی و کلانتری ۱۲ چمران شهر متهم در حال خرید کالا از طریق کارت‌های سرقتی دستگیر و به پایگاه یکم پلیس آگاهی منتقل شد.
این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم ۴۰ عدد کارت بانکی متعلق به شهروندان کشف و تاکنون ۱۵ نفر از مالباختگان شناسایی شده اند.
سرهنگ لطیفی در پایان با بیان اینکه تحقیقات بر روی این پرونده برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: به شهروندان نیز توصیه می‌کنیم که از در اختیار گذاشتن کارت بانکی و رمز آن به افراد ناشناس جدا خودداری کنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.