تصویر
کلاهبرداری در نمایشگاه ماشین اجاره ای
13 دی 1402 - 10:45
2
فردي که با اجاره يک نمايشگاه ماشين اقدام به کلاهبرداري ميلياردي از 4نفر از شهروندان کرجي نموده بود، توسط پليس آگاهي شناسايي و دستگير شد.
ارسال توسط :
پ
پ

فردی که با اجاره یک نمایشگاه ماشین اقدام به کلاهبرداری میلیاردی از ۴نفر از شهروندان ی نموده بود، توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ "حکمت اله شجاعی" رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اعلام این خبر گفت: در پی ارجاع چند فقره پرونده کلاهبرداری توسط متصدی یک نمایشگاه خودرو در بلوار دانش آموز به پایگاه دوم پلیس آگاهی، رسیدگی به پرونده در دستور کار آگاهان قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی صورت گرفته مشخص شد که متهم این نمایشگاه را به صورت کوتاه مدت اجاره نموده و با وعده تحویل خودروی صفر با قیمت پایین به مالباختگان ،از آن ها خودرو و پول دریافت کرده و متواری شده است.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری صورت گرفته در این پرونده بیش از ۲۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود، گفت: در ادامه پس از بررسی های اولیه، با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی مخفیگاه متهم در شهر کرج شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه این شخص دستگیر شد.
سرهنگ شجاعی با اشاره به اعتراف متهم به ارتکاب کلاهبرداری از مالباختگان پرونده، گفت: نامبرده پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
این مقام انتظامی در پایان به شهروندان توصیه کرد: در هنگام انجام معاملات با ارقام بالا، قبل از نقل و انتقال سند از واریز وجوه سنگین خودداری کنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.