تصویر
کلنگ کتابخانه عمومی نظرآباد به زمین زده شد
13 بهمن 1400 - 14:15
6
افتتاح پروژه های شهرستان نظرآباد بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور دکتر عبداللهی استاندار البرز برگزار شد و در این سفر یکروزه کلنگ کتابخانه عمومی این شهرستان با اعتبار ۹ میلیارد تومان به زمین زده شد.
ارسال توسط :
پ
پ

افتتاح پروژه های شهرستان بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور دکتر عبداللهی استاندار البرز برگزار شد و در این سفر یکروزه کلنگ کتابخانه عمومی این شهرستان با اعتبار ۹ میلیارد تومان به زمین زده شد.

در دومین روز از دهه مبارک فجر ناصر اکبرزاده رئیس شورای شهر به همراه شهردار و اعضای شورای شهر این شهرستان در مراسم کلنگ زنی کتابخانه عمومی استاندار البرز را همراهی و با تصویب لایحه ساخت این کتابخانه سرانه شهر را افزایش دادند .
اکبرزاده در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه شورای شهر به مدیریت شهری کمک می کند تا این پروژه هرچه زودتر به بهره برداری برسد، اظهارداشت: هر شهری نیازمند توسعه است و توسعه فرهنگی جزو ضرورت های هر شهر است.
رئیس شورای شهر نظرآباد با بیان اینکه ساخت کتابخانه یکی از نیازهای مردم این شهر بود که ضرورت دارد از زمان کلنگ زنی به فکر اتمام آن باشیم، بیان کرد: ساخت این کتابخانه عمومی از مطالبات به حق مردم است که امروز گام های اولیه آن توسط شورای شهر برداشته شده است.
اکبرزاده با بیان اینکه کتابخانه نماد انسجام هویت دینی و ملی است، گفت: ایجاد کتابخانه قدم های ماندگاری است که برکت خواهد داشت.
وی به پروژه های اجرا شده این شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد:به منظور بهبود عبور و مرور آسفالت معابر سطح شهر شامل اجرای روکش آسفالت شهرک فخر ایران و محله های مهدی آباد، رسالت مفتح ، سیدجمال الدین علی آباد و شهرک ریاست جمهوری به مساحت ۷۱/۵۰۰ مترمربع به ۶ هزار ۵۰۰ تن آسفالت با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان انجام شد.
رئیس شورای شهر نظرآباد به جدولگذاری سطح شهر به منظور جمع آوری آب های سطحی اشاره کرد و افزود: این جدولگذاری ها به حجم ۷/۳۵۰ متر طول و با اعتباری بالغ بر ۴/۵۰۰ میلیارد تومان در محله های سید جمال الدین ، علی آبادبلوار ولایت، بلوار میلاد شمالی، شهرک امام حسن مجتبی(ع) ، خیابان شهید بدرباچ و خیابان رجایی اجرا شده است.
اکبر زاده تصریح کرد: راه اندازی گرمخانه ( مددسرای مهر ) نیز از دیگر اقدامات انجام شده است که با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان ویژه افراد بی خانمان و بی سرپناه جهت اسمان این افراد و‌پیشگیری از آسیب های آنها به همت شهرداری و با حمایت شورای شهر راه اندازی شد.
این مقام مسئول به پروژه آبیاری مکانیزه ۹۰ هکتاری اشاره کرد و گفت: این پروژه جهت انتقال خط لوله ، حجم استخر با ابعاد ۵- متر در ۴۱ متر در عمق ۸ متر برای باغات سازمان پارک ها و فضای سلز با اعتبار ۳/۵۰۰ میلیارد تومان اجرا شد.
وی اظهار داشت: پروژه مناسب سازی ( پیاده روسازی ) نیز به منظور بهبود عبور و مرور شهروندان و خودروها در خیابان های امام‌خمینی ، شهید رجایی ، خیابان تهران ، بلوار میلاد ، بلوار شهید مدرس و بلوار ولایت با اعتباری بالغ بر ۳/۳۳۰ میلیارد تومان در ۷/۴۰۰ مترمربع اجرا شده است.
اکبرزاده به پروژه های در دست اجرا شهرداری نظرآباد اشاره کرد و یادآور شد: تکمیل مجتمع فرهنگی هنری به میزان ۱۰ میلیارد تومان، پروژه پیاده روسازی و محوطه سازی با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان ، احداث باغ بانوان به میزان ۱۰ میلیارد تومان اعتبار، نورپردازی معابر سطح شهر به میزان اعتبار ۵ میلیارد تومان، تکمیل اجرای فاز ۲ جاده تندرستی به میزان اعتبار ۱ میلیارد تومان، جمع آوری زباله با خودروهای مکانیزه با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان، احداث گرمخانه کمپ ماده ۱۶ با اعتبار ۶ میلیارد تومان ، جدولگذاری جهت جمع آوری آب های سطحی با اعتبار ۲۷ مبلیارد تومان ، تکمیل مجتمع فرهنگی هنری با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان پروژه های در دست اجرا هستند که ان شالله به زودی به پایان برسند تا مردم طعم خدمت ما را بچشند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.