تصویر
کلکتور جمع آوری آب های سطحی از زیر ساخت های مهم شهری است
28 بهمن 1400 - 8:53
3
رئیس کمیسیون و حمل و نقل ترافیک شورای اسلامی شهر کرج بر لزوم تکمیل زیر ساخت های شهری تاکید کرد و گفت: کلکتور جمع آوری آبهای سطحی یکی از زیر ساخت های شهری است که باید به آن توجه ویژه شود.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس کمیسیون و حمل و نقل ترافیک شورای اسلامی شهر بر لزوم تکمیل زیر ساخت های شهری تاکید کرد و گفت: کلکتور جمع آوری آبهای سطحی یکی از زیر ساخت های شهری است که باید به آن توجه ویژه شود.

مسعود محمدی در سی و نهمین جلسه کمیسیون تلفیق شورا در بررسی بودجه ۱۴۰۱ معاونت فنی و عمرانی اظهارداشت: وقوع سیلاب ها و آبگرفتگی ها در پس بارندگی ها همواره از مهمترین دغدغه ها و مشکلات شهر کرج محسوب شده که علاج این واقعه طبیعی در احداث شبکه جمع آوری آبهای سطحی موسوم به کلکتور است.
رئیس کمیسیون و حمل و نقل ترافیک شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: در چند سال گذشته طرح جامع جمع آوری آبهای سطحی بر اساس نیاز شهر کرج تهیه و اولویت بندی شده است و قسمتی از آن نیز اجرا و یا در حال اجرا است.
محمدی بیان کرد: با توجه به تخصیص و تاکید بودجه توسط اعضای محترم شورا ی شهر به پروژه های مذکور از مدیریت شهری انتظار می رود که به جد این موضوع را پیگیری و با تسریع در اتمام آن ها اقدام نماید.
وی یادآور شد: همچنین تکمیل ساماندهی نهر سیاه جوی که مسیل اصلی عبور آبهای سطحی منطقه است از مواردی است که بودجه آن برای سال آتی تصویب شد و میبایست برای همیشه این موضوع مرتفع گردد.
به گفته رئیس کمیسیون و حمل و نقل ترافیک شورای اسلامی شهر ، تصویب و تاکید بودجه برای پروژه های فوق الذکر سر آغازی بر تکمیل ساماندهی رواناب و سیلاب ها در مناطق مختلف کلانشهر کرج میباشد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.