تصویر
کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان امام حسین (ع) در دهه مبارک فجر افتتاح می شود
30 دی 1402 - 15:34
2
دکتر علیرضا شکیب ، رئیس بیمارستان امام حسین (ع) اقدامات شاخص 29 ماهه این مرکز را در دولت سیزدهم تشریح کرد و گفت: این بیمارستان طی 29 ماهه گذشته توانست مرتبه یک بیمارستان جنرال در اعتبار بخشی وزارت بهداشت را اخذ و همچنین مجوز آموزشی درمانی شدن را دریافت کند.
ارسال توسط :
پ
پ

دکتر علیرضا شکیب ، رئیس بیمارستان امام حسین (ع) اقدامات شاخص ۲۹ ماهه این مرکز را در دولت سیزدهم تشریح کرد و گفت: این بیمارستان طی ۲۹ ماهه گذشته توانست مرتبه یک بیمارستان جنرال در اعتبار بخشی وزارت بهداشت را اخذ و همچنین مجوز آموزشی درمانی شدن را دریافت کند.

وی ادامه داد: کلینیک تخصصی و فوق تخصصی خیر ساز این مرکز با پیشرفت ۱۰۰ درصدی و با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان که تجهیز آن توسط دانشگاه انجام شده است ،آماده بهره برداری در دهه مبارک فجر می باشد.
وی افزود: محوطه سازی و احداث پارکینگ بیمارستان و فضاهای پیرامون با مشارکت محمدشهر و با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان انجام شد.

رئیس بیمارستان به پروژه های راه اندازی شده و قابل افتتاح اشاره کرد و افزود: راه اندازی و افتتاح بخش اطفال ، خرید دستگاه امحا پسماند ، شبکه جمع آوری و تصفیه خانه فاضلاب بیمارستان ، تهیه دستگاه ECT ، دستگاه اکسیژن ساز و راه اندازی بخش MMT دولتی ( بخش سرپایی درمان سوء مصرف مواد) و کلینیک ویژه این بیمارستان که آماده بهره برداری در دهه فجر می باشد.

دکتر شکیب ادامه داد : یکی از دیگر اقدامات مهم این مرکز راه اندازی تخت های بستری بخش روانپزشکی برای بیماران پایین تر از ۱۸ سال و فعال سازی اتاق های عمل با بیش از ۱۴۰۰ عمل جراحی در سال ۱۴۰۲ تا کنون بود.
وی افزود: در حال حاضر ضریب اشغال تخت این بیمارستان به بیش از ۸۲ درصد رسیده و ضریب اشغال تخت های ویژه این مرکز به بیش از ۹۰ درصد رسیده است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.