تصویر
کلیه دیوار مدارس نظرآباد نقاشی و رنگ آمیزی شد
05 مهر 1402 - 14:12
1
معاونت خدمات شهر شهرداری نظرآباد از اجرای نقاشی و رنگ آمیزی دیوارهای مدارس سطح این منطقه در آستانه فصل بازگشایی مدارس خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

معاونت خدمات شهر شهرداری از اجرای نقاشی و رنگ آمیزی دیوارهای مدارس سطح این منطقه در آستانه فصل بازگشایی مدارس خبر داد.

دودانگه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بر همه رزمندگان و آزاده ها و مردم شهید پرور ایران زمین و آغاز سال تحصیلی جدید اظهارداشت:با توجه به لزوم زیباسازی جداره‌های مدارس و اهمیت تربیت و آموزش دانش آموزان در محیطی شاداب و با نشاط ، کلیه جداره‌های بیرونی مدارسی که کتباً درخواست داشته‌اند را اقدام به رنگ‌آمیزی کرده است.

معاونت خدمات شهر شهرداری نظرآباد اذعان کرد: کار نقاشی و رنگ آمیزی دیوار مدارس با پاکسازی و حذف زوائد بصری از دیواره‏ها و جداره‎ها و با استفاده از طرح ها ورنگ های شاد و جدید جهت ایجاد نشاط در روحیه دانش آموزان و همچنین زیباسازی منظر شهری انجام شد.
دودانگه بیان کرد: علاوه بر این اقدام در زمینه ایجاد آراستگی بصری، کار ایمن سازی تردد وسایط نقلیه با نصب علایم ترافیکی جدید و خط کشی معابر تمام مسیرهای منتهی به مدارس موجود سطح این منطقه در حال انجام است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.