تصویر
کمبود تجهیزات آتش نشانی، چالش اصلی ایستگاه های آتش نشانی شهرستان ساوجبلاغ
04 مرداد 1402 - 13:11
2
کمبود ماشین آلات آتش نشانی و تجهیزات انفرادی در شهرستان ساوجبلاغ باعث نگرانی شهروندان شده است.
ارسال توسط :
پ
پ

کمبود ماشین آلات آتش نشانی و تجهیزات انفرادی در شهرستان ساوجبلاغ باعث نگرانی شهروندان شده است.

سعید فلاح پور رییس شورای شهرستان ساوجبلاغ و عضو شورای اسلامی استان البرزو شورای شهر بیان کرد: ایمنی و امنیت شهرستان ساوجبلاغ وروستاهای شهرستان که شامل روستاهای بخش چندار و بخش مرکزی می باشد،درگرو توانمندی نیروهای جان برکف و زحمتکش آتش نشانی است.
فلاح پور در ادامه بیان کرد: طی گزارشات رسیده و بازدیدهای شخص اینجانب از ایستگاه های آتش نشانی شهرستان متاسفانه اکثر خودروهای موجود در ایستگاه های آتش نشانی از رده خارج و تجهیزات مستهلک شده‌اند و با توجه به جمعیت ۲۶۰ هزار نفری این شهرستان که البته شاهد افزایش جمعیت شهرستان هستیم، متاسفانه ملاحظه می کنیم که برخی ایستگاه ها از ابتدایی ترین امکانات مانند نردبان و تشک نجات، لباس های ویژه عملیات اطفا حریق سالم بی بهره اند.
عضوشورای شهر کوهسار خاطر نشان کرد گفت وضعیت غیرایمن حاکم بر این ایستگاه های آتش‌نشانی مستقر در شهرهای مهستان،هشتگرد ،کوهسار، ،روستاهای بخش مرکزی و روستاهای بخش چندار از امنیت مناطق کاسته و بر نگرانی مردم افزوده است.
وی اظهار داشت: سرعت، دقت و داشتن تجهیزات و امکانات از ضرورت های موفقیت در آتش نشانی و از وظایف مهم آتش نشانان است و موجب تسریع در انجام ماموریت ها می شود، شغل آتش‌نشانی شغلی پر استرس و پر دغدغه است که به صورت مستقیم با جان مردم در ارتباط است که علاوه بر اهمیت و سرعت عمل در زمان وقوع حوادث، لازم است به داشتن تجهیزات و امکانات مورد نیاز اهمیت بیشتری داده شود.

رییس شورای شهرستان ساوجبلاغ تصریح کرد شورای شهرستان در این خصوص پیگیری های متعددی انجام داده است و در حال حاضر از طریق فرمانداری شهرستان در حال پیگیری این مساله هستیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.