تصویر
کمپ ماده ۱۶ چهارباغ کمپ نمونه استان البرز شد
05 تیر 1402 - 9:13
شناسه : 576414
3
در مراسمی که با حضور دکتر ولی پوری معاون سیاسی اجتماعی استانداری البرز، فرمانداران، مدیران ستاد مبارزه با مواد مخدر، روسا و اعضای شورای اسلامی شهر، شهرداران، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران دستگاه های اجرایی استان البرز در سالن اجتماعات باشگاه میلاد کرج برگزار شد.

کمپ ماده 16 چهارباغ کمپ نمونه استان البرز شد
در مراسمی که با حضور دکتر ولی پوری معاون استانداری البرز، فرمانداران، مدیران ستاد مبارزه با مواد مخدر، روسا و اعضای شورای اسلامی شهر، شهرداران، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران دستگاه های اجرایی استان البرز در سالن اجتماعات باشگاه میلاد برگزار شد.
.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری البرز با اهدای لوح سپاس_که به امضای دکتر عبداللهی استاندار البرز رسیده_ ضمن معرفی کمپ ماده ۱۶ به عنوان کمپ نمونه استان البرز، از خدمات و همکاری و هم افزایی و اقدامات امام جمعه، فرماندار، دادستان عمومی و انقلاب، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر و مهندس موسوی شهردار چهارباغ در راستای راه اندازی مرکز نگهداری معتادان متجاهر موضوع ماده ۱۶ قانون کرد.
کمپ ماده ۱۶ شهر چهارباغ با پیگیری های امام جمعه، فرماندار، دادستان، مدیریت شهری و ستاد مبارزه با مواد مخدر و هم افزایی بهزیستی، فراجا و دستگاه های اجرایی در راستای ساماندهی معتادان متجاهر در شهر چهارباغ راه اندازی شده است.
راه اندازی و پشتیبانی از فعالیت کمپ ماده ۱۶ یکی از اقدامات موثر شورای اسلامی شهر و شهرداری چهارباغ در حوزه و پیشگیری از آسیب های اجتماعی بوده است.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.