تصویر
کمک به تسهیل ازدواج جوانان و حمایت از قانون جوانی جمعیت
29 دی 1401 - 16:26
1
جلسه تشکیل و پیگیری ثبت قانونی مجمع خیرین ازدواج شهرستان به ریاست مهندس جعفری فرماندار و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی امام‌جمعه محترم، روسای دستگاه های مرتبط و خیرین نیک اندیش شهرستان برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه تشکیل و پیگیری ثبت قانونی مجمع خیرین ازدواج شهرستان به ریاست مهندس جعفری فرماندار و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی امام‌جمعه محترم، روسای دستگاه های مرتبط و خیرین نیک اندیش شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه محترم با اشاره به سنت حسنه ازدواج و حمایت و تشویق جوانان به این امر خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین دغدغه های امروز کشور مساله ازدواج جوانان است که تشکیل این مجمع داه حل مناسب و اقدام عملی برای آن است.
در ادامه جلسه، مهندس جعفری فرماندار گفت: ثبت قانونی مجمع و همچنین استفاده از ظرفیت های موجود در شهرستان از جمله تالارهای عروسی، اتاق عقد، حمایت خیرین در تهیه جهیزیه نوعروسان، تهیه میوه و شیرینی مراسم ایشان و .
.
.
مورد بررسی و تاکید است.
نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده با توجه به شرایط خاص جمعیتی کشور و ترغیب جوانان به ازدواج و فرزندآوری به تصویب مجلس رسیده و در دولت سیزدهم در حال اجراست و چهارباغ باید در این زمینه نیز پیشتاز بوده و اقدامات لازم را پیش بینی نماید.
این مسئول همچنین خاطرنشان کرد: نگاه مساله محور به موضوع جوانان و حل مشکلات دیگر از جمله مسکن و اشتغال هم باید لحاظ شده تا شاهد افزایش نرخ ازدواج و نیز افزایش رشد جمعیت باشیم و نکته دیگر ترویج فرهنگ ازدواج آسان بین جوانان است که از طریق تولید محتوا و رسانه ها باید در دستور کار باشد.
فرماندار چهارباغ در انتها از حضور خیرین نیک اندیش شهرستان تشکر نموده و خواستار برنامه‌ریزی و تسریع در ثبت قانونی مجمع خیرین ازدواج شهرستان شده و بر وحدت رویه و اتحاد و انسجام در اقدام و پرهیز از جزیره عمل نمودن، تاکید نمود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.