مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز از کمک ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریالی خیرین و نیکوکاران این استان به مردم مظلوم و بی‌پناه غزه، لبنان و یمن خبر داد.

استانها –

در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج ‌درباره کمک‌های نقدی جمع‌آوری شده توسط شعب و خانه‌های هلال استان اظهار داشت: از ابتدای شروع طرح "به وقت همدلی" که به منظور جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نوع دوست برای مردم مظلوم و بی‌پناه غزه و لبنان و یمن آغاز شده تاکنون به همت مردم نوع‌دوست و خیر استان البرز مبلغ ۴ میلیارد و ۱۴۶ میلیون و ۲۹۵ هزار و ۵۰۰ ریال برای مردم بی‌دفاع غزه، لبنان و یمن جمع‌آوری شده است.

وی گفت: ۱۴۳ ایستگاه ثابت و سیار هلال احمر و ۵۹ دستگاه پوز بانکی و ۸۹ صندوق جهت جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر‌نقدی برای مردم مظلوم یمن، لبنان و غزه در خانه‌های هلال، ایستگاه‌های فعال در مصلی‌ها، هیئت‌های مذهبی، مساجد، دانشگاه‌ها، و همچنین میادین پرتردد شهرهای استان مستقر‌ند.

خلفی با بیان این که این پویش ادامه دارد، عنوان کرد: جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای مردم جنگ‌زده در قالب پویش به وقت همدلی، با مشارکت ۵۴۶ نفر/روز از اعضای داوطلبان، جوانان، امدادگران و اعضای خانه‌های هلال و ۸۰ نفر از پرسنل هلال احمر استان انجام شده است.

انتهای پیام/

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر