پ
پ

معاون گردشگری اداره کل میراث‌،گردشگری و صنایع‌دستی البرز از برگزاری کمیته فنی رسیدگی به شکایات در حوزه گردشگری و رسیدگی به ۴ مورد از شکایات خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی کمیته فنی رسیدگی به شکایات حوزه گردشگری دیروز سه‌شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ با حضور معاون گردشگری، اعضای بخش خصوصی و کارشناسان این حوزه برگزار و به بررسی شکایات پرداخته شد.
شهرام علی محمدی با اشاره به اینکه در این کمیته به ۴ مورد از شکایات رسیدگی شد، افزود: آژانس‌ها باید به تعهدات خود عمل کنند در غیر این صورت اگر تخلفی انجام شود مسافر حق شکایت دارد که از طریق اقدامانی از جمله تذکر، اخطار یا الزام به پرداخت خسارت با آن‌ها برخورد می‌شود.

به گفته معاون گردشگری این اداره با بیان اینکه کمیسیون در سه مرحله بدوی، تجدید نظر و عالی تشکیل می‌شود، گفت: هر دو طرف حق دارند طی ۱۵ روز به رأی صادره اعتراض کنند.
حتی اگر به رأی کمیسیون تجدید نظر هم اعتراضی وجود داشته باشد، می‌توانند به وزارت متبوع مراجعه کنند تا موضوع مجدد بررسی شود.

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر