تصویر
کم کاری ها در حوزه فرهنگی باید جبران شود
06 تیر 1401 - 9:40
2
نماینده ولی فقیه و رییس شورای فرهنگ عمومی البرز بر جبران کم کاری ها در حوزه فرهنگی تاکید کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

نماینده ولی فقیه و رییس شورای فرهنگ عمومی البرز بر جبران کم کاری ها در حوزه تاکید کرد.

«آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی » عصر یکشنبه در آیین رونمایی از نقشه مهندسی فرهنگی کشور برش البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، افزود: یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب و دلسوزان نظام و انقلاب مسایل فرهنگی بوده و هست، این در حالی است که انقلاب ما نیز انقلابی فرهنگی است و برهمین اساس باید در این بخش اقدامات گسترده تری صورت گیرد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب از سال ۸۲ درخصوص مهندسی فرهنگی مطالبی را ایراد کردند و اکنون در سال ۱۴۰۱ قرار داریم و پس از سال ها به همت دولت مردمی سیزدهم شاهد فعال شدن شورای فرهنگی در راستای پیاده کردن منویات رهبر معظم انقلاب هستیم.
حسینی همدانی موازی کاری دستگاه های مرتبط را از جمله مشکلات بخش فرهنگی عنوان و تصریح کرد: امروز فضای مجازی به عنوان مهم ترین بخش تولید محتوا تبدیل شده و برهمین اساس باید در این بخش به خوبی دقت و عمل کرده تا بتوان نتایج خوبی به دست آورد.
وی ادامه داد: امروز شورای فرهنگی در تمام استان های کشور از جمله البرز راه اندازی شده و این امیدواری بوجود آمده که بتوان مسایل و مشکلات به خصوص در حوزه فرهنگی و را احصا و با یک انسجام و هماهنگی آنها را برطرف کرد.
حسینی همدانی با اشاره به راه اندازی برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور در البرز خاطر نشان کرد: پنج معضل در این استان شناسایی شده که بخش عمده آنها به مسایل اجتماعی برمی گردد.
وی ادامه داد: امیدواریم که با یک عزم جدی و ادامه دار در گام نخست این معضل ها برطرف و در مراحل بعدی نسبت به شناسایی سایر مشکلات اقدام و در راستای حل آنها اقدام کرد.

منبع ایرنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.