تصویر
کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد
28 شهریور 1403 - 10:03
0

کنگره شهدای اصناف و بازاریان استان البرز در اداره کل صنعت معدن و تجارت استان البرز برگزارشد. یاد و خاطره ۴۰۰ شهید والامقام اصناف و بازاریان البرز گرامی داشته شد به گ..

ارسال توسط :
پ
پ

کنگره شهدای اصناف و بازاریان استان البرز در اداره کل صنعت معدن و تجارت استان البرز برگزارشد. یاد و خاطره ۴۰۰ شهید والامقام اصناف و بازاریان البرز گرامی داشته شد

به گزارش پایگاه خبری البرز پویا، “محمد انصاری “ مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان البرز در این آیین گفت: یاد و خاطره ۴۰۰ شهید والامقام اصناف و بازاریان این استان گرامی داشته شد.

وی بیان داشت: امسال برای نخستین بار در استان کنگره شهدای اصناف و بازاریان البرز برنامه ریزی و عملی شد.

انصاری بیان کرد: اصناف و بازاریان در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به خوبی نقش آفرینی کرده و برگزاری این یادواره ها و کنگره ها مانند سایر امور محوله اداری و نیست بلکه به عنوان یک ضرورت و وظیفه غیر قابل انکار توسط احاد جامعه باید دنبال شود.

مدیر کل صمت البرز خاطر نشان کرد: براساس بررسی ها، بیش از ۴۰۰ شهید والامقام از قشر بازاریان و اصناف استان در ایام دفاع مقدس به شهادت رسیدند.

وی یادآور شد: در قالب ستاد اجرایی کنگره شهدای البرز ۱۲ کمیته تخصصی تشکیل شد و برای ۱۶۷ نفر از مسوولان و دست اندرکاران کمیته ها مسوولیت تعریف شده است.

مدیرکل صنعت ، معدن وتجارت البرز افزود: همزمان با هفته بسیج امسال یادواره شهدای اصناف در پنج شهرستان تابعه استان برگزار می شود.

وی اظهار کرد: اکنون در حال برنامه ریزی برای شناسایی شهدای حوزه صنعت و معدن استان البرز هستیم تا برای سال های آتی این کنگره به شکل جامع تری حوزه صنعت، معدن و تجارت استان را تحت پوشش قرار دهد.

انصاری گفت: در این زمینه هیات اندیشه ورز به همراه دبیرخانه ویژه در اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز و سازمان بسیج اصناف استان مستقر شده که ضمن برگزاری جلسات مستمر امور مرتبط را پیگیری می نماید.

در این آیین از خانواده های معظم شهدای اصناف و بازاریان البرز تجلیل شد.

همچنین در این آیین از لوگوی کنگره اصناف و بازاریان استان البرز با حضور مسوولان کشوری ،‌خانواده شهدا و ایثارگران رونمایی شد .

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.