تصویر
کنگره شهدا باید تبدیل به یک گفتمان فرهنگی تاثیرگذار شود
08 مهر 1403 - 21:57
شناسه : 1276155
0

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز: کنگره شهدا باید تبدیل به یک گفتمان فرهنگی تاثیرگذار شود کرج- فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز گفت: کنگره شهدا باید با ایجاد یک جریان و گفتمان فرهنگی تأثیرگذار و ماندگار در جامعه بسترساز آشنایی نسل جوان با فرهنگ و ارزش‌های شهدا شود. به گزارش خبرگزاری مهر […]

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز:

کنگره شهدا باید تبدیل به یک گفتمان تاثیرگذار شود

- فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز گفت: کنگره شهدا باید با ایجاد یک جریان و گفتمان فرهنگی تأثیرگذار و ماندگار در جامعه بسترساز آشنایی نسل جوان با فرهنگ و ارزش‌های شهدا شود.

به گزارش خبرگزاری به نقل از روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز، سردار علیرضا حیدرنیا در کنگره ملی ۱۲۳ شهید مدافع حرم این استان افزود: کنگره شهدای استان البرز در سال آینده برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز اضافه کرد: این کنگره نیازمند تمهیدات و مقدماتی است که برگزاری کنگره شهدای مدافع حرم استان البرز نیز در همین راستا است.

سردار حیدرنیا اضافه کرد: کنگره شهدا فرصت بسیار ارزشمند و کم نظیری جهت آشنایی نسل جوان با فرهنگ و معارف شهدا است.

وی با بیان اینکه همه ما باید بکوشیم تا کنگره‌ای در شأن شهدای استان البرز برگزار کنیم، بیان کرد: کنگره شهدا باید با ایجاد یک جریان و گفتمان فرهنگی تأثیرگذار و ماندگار در جامعه بستر ساز آشنایی نسل جوان با فرهنگ و ارزش‌های شهدا شود.

سردار حیدرنیا با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم مدافعان حریم آل الله بودند و همه باید قدردان جانفشانی آنها باشیم، خاطرنشان کرد: کنگره شهدای مدافع حرم استان البرز با حضور سردار مسجدی یکی از یاران نزدیک سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد تا با تبیین و تشریح حماسه آنان، مردم و به ویژه نسل جوان با رشادت شهدای مدافع حرم بیش از پیش آشنا شوند.

مهر

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.