تصویر
کوتاهی در حوزه جوانان و ورزش قابل پذیرش نیست
03 مرداد 1402 - 10:39
3
دومین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان و اولین نشست شورای ورزش و سومین کمیته سامان ازدواج به ریاست مهندس جعفری فرماندار،فروغی مدیرکل ورزش و جوانان استان،مهندس شاکر معاون فرماندار،سرپرست بخشداری مرکزی و رامجین، روسای دستگاه های اجرایی ،هیئت مدیره مجمع خیرین ازدواج شهرستان، مسئولین هئیت های ورزشی و جمعی از جوانان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ


دومین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان و اولین نشست شورای ورزش و سومین کمیته سامان ازدواج به ریاست مهندس جعفری فرماندار،فروغی مدیرکل ورزش و جوانان استان،مهندس شاکر معاون فرماندار،سرپرست بخشداری مرکزی و رامجین، روسای دستگاه های اجرایی ،هیئت مدیره مجمع خیرین ازدواج شهرستان، مسئولین هئیت های و جمعی از جوانان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در ابتدای جلسه مهندس رام‌برزینی مشاور فرماندار گفت: پیرو فرمایش و اهتمام ویژه مهندس جعفری فرماندار محترم شهرستان،دومین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان و نخستین جلسه شورای ورزش شهرستان با حضور روسای محترم هیئات ورزشی و جمعی از جوانان در جهت شناسایی ظرفیت ها و احصا مشکلات در حوزه جوانان و ورزش برنامه ریزی گردید تا اعضا، مسائل خود را مستقیما به اطلاع فرماندار محترم و مدیرکل ورزش و جوانان استان برسانند و با هم فکری همدیگر در راستای شکوفایی ورزش در این شهرستان برنامه ریزی و طرح ریزی گردد.
وی در این نشست از اداره راه و شهرسازی و بنیاد مسکن خواست،با تمام توان در جهت شناسایی و اعطای زمین به تعاونی های مسکن جوانان برای ساخت مسکن(مسکن ارزان جوانان) اقدام نمایند .
در ادامه با عنایت به مطالبه مردم و جوانان شریف ،از اعضای شورای ورزش شهرستان درخواست ایجاد زمین چمن مصنوعی در مرکز شهر چهارباغ را نمود که با استقبال ویژه فرماندار شهرستان همراه شد .
در ادامه مسئولین هیئت های ورزشی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های خود، نبود امکانات ورزشی کافی در سطح شهرستان، کمبود نیروی انسانی در اداره ورزش و جوانان را از مهمترین مشکلات ورزشی عنوان نمودند.
فروغی مدیرکل ورزش و جوانان استان از هیئات ورزشی خواست در اسرع وقت نسبت به افتتاح حساب و دریافت شناسه حقوقی جهت دریافت اعتبار و حمایت های مالی اقدام نمایند .
وی از رییس اداره ورزش شهرستان و هیئات ورزشی توجه ویژه به ورزشکاران و شناسایی آنان،شناسایی باشگاه هایی که به هر نحوی در حوزه عفاف و حجاب کوتاهی میکنند جهت معرفی به محاکم قضایی را خواستار شد .
فرماندار شهرستان چهارباغ درنخستین نشست با هیئت های ورزشی افزود؛بحمدالله وضعیت شهرستان چهارباغ نسبت به سالهای قبل رو به پیشرفت و توسعه است.
وی افزود: با پیگیری های مستمر در جهت بهبود وضعیت ورزش در شهرستان به زودی دو سالن ورزشی و چندین زمین چمن مصنوعی (مدارس) در سطح شهرستان به سرانه ورزشی اضافه خواهد شد و همچنین با عزم استانی فرایند ساخت خانه جوان در دستورکار قرار خواهد گرفت .
فرماندار شهرستان از آمادگی شهرستان جهت شروع فرایند ساخت مسکن ارزان جوانان پس از معرفی زمین از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان و بنیاد مسکن خبر داد.

مهندس جعفری ضمن تاکید به نقش ورزش در شادابی،سلامتی و نشاط جامعه گفت؛مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان در جهت ایجاد شور و نشاط ،نسبت به برگزاری همایش های پیاده روی در سطح شهرستان،برگزاری ورزش صبحگاهی بانوان ،توجه ویژه به رعایت مقوله عفاف و حجاب در باشگاه های بخش خصوصی و عمومی، پیگیری افتتاح حساب و دریافت شناسه حقوقی توسط هییات ورزشی ارتباط نزدیک با هیئات ورزشی ،تعامل ویژه با مشاورین فرماندار و روسای دستگاه های شهرستانی را در دستور کار خود قرار دهد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.