تصویر
کودکان کتابخوان البرز یلدای پاییزی را برپا کردند
29 آذر 1401 - 15:38
0
درآستانه شب یلدا ویژه برنامه شب یلدای کودکانه با مشارکت اعضای محافل ادبی کودک و نوجوان کتابخانه های عمومی استان البرز در کتابخانه عمومی امیرکبیر کرج برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

درآستانه شب یلدا ویژه برنامه شب یلدای کودکانه با مشارکت اعضای محافل ادبی کودک و نوجوان کتابخانه های عمومی استان البرز در کتابخانه عمومی امیرکبیر برگزار شد.

در آستانه شب یلدا ویژه برنامه شب یلدای کودکانه با مشارکت اعضای محافل ادبی کودک و نوجوان کتابخانه های عمومی استان البرز با حضور علی معدنی پور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز ، کاظم قاسمی معاون امور کتابخانه ها و همکاریها، حسین ذکریاپور رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کرج، برخی کارکنان و کتابداران استان و جمعی از خانواده های البرزی جشن یلدای کودک و نوجوان در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی امیرکبیر کرج برگزار شد.
در این مراسم که بصورت زنده از طریق فضای مجازی نیز پخش شد، کودکان و نوجوانان به اجرای هنر نقالی، شعرخوانی، قصه گویی،معرفی کتاب، نمایشنامه خوانی و شاهنامه خوانی با مضمون شب یلدا پرداختند و فرهنگ اصیل و سبک زندگی ساده ایرانی اسلامی را با زبان کودکانه و با محوریت کتاب و کتابخوانی به نمایش گذاشتند.
گفتنی است در پایان از کودکان و نوجوانانی که در این جشن برنامه اجرا کرده بودند از سوی اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.