تصویر
گازگرفتگی جان ۲ نفر را گرفت
30 آبان 1401 - 10:09
1
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان البرز از فوت 2 نفر در اثر گازگرفتگی در یکی از روستاهای جاده ‏‏"کرج-چالوس" خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان البرز از فوت ۲ نفر در اثر گازگرفتگی در یکی از روستاهای جاده ‏‏"-چالوس" خبر داد.

سرهنگ "بیژن جنتی" با اعلام این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ‏‏۱۱۰ مبنی بر انتقال ۲ نفر که دچار مسمومیت ناشی از گازگرفتگی شده اند به مرکز اورژانس، بلافاصله عوامل کلانتری ۳۵ نساء ‏شهرستان کرج به درمانگاه اعزام شدند.
‏وی افزود: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد که یک آقا و یک خانم به دلیل استنشاق گاز منواکسید کربن دچار مسمومیت ‏شده و علی رغم تلاش کادر درمان جانشان را از دست داده اند.
‏معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان البرز اضافه کرد: عوامل اورژانس مرگ هر ۲ نفر در اثر گازگرفتگی را تایید و در این ‏زمینه پرونده تشکیل و به مراجع قضائی ارسال شد.
‏سرهنگی جنتی در پایان از شهروندان درخواست کرد با فرارسیدن فصل استفاده از لوازم گرمایشی، دقت بیشتری در عملکرد صحیح ‏آن ها داشته باشند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.