تصویر
گالری ماه زاد میزبان نمایشگاه آثار هنرآموزان و هنرجویان هنرستان مهرآئین
22 اردیبهشت 1401 - 8:58
2
روابط عمومی گالری ماه زاد گفت: در روزهای پایانی اردیبهشت گالری ماه زاد میزبان نمایشگاه آثار هنرآموزان و هنرجویان هنرستان مهرآئین است.
ارسال توسط :
پ
پ

روابط عمومی گالری ماه زاد گفت: در روزهای پایانی اردیبهشت گالری ماه زاد میزبان نمایشگاه آثار هنرآموزان و هنرجویان هنرستان مهرآئین است.

مستانه فاطمی روابط عمومی گالری ماه زاد گفت: مراسم افتتاحیه این نمایشگاه یکشنبه ۱۸اردیبهشت از ساعت ۱۷تا۲۰ با شکوه و استقبال بی نظیر هنرجویان و خانواده هایشان و هنردوستان انجام شد.
بازدید از این نمایشگاه تا چهار شنبه ۲۱اردیبهشت ،ساعت ۱۶تا۲۰برای عموم علاقمندان آزاد است.
کیوریتور این نمایشگاه خانم نازلی ایزدیار از هنرمندان معتبر و نام آشنای استان البرز با سابقه ۲۸سال تدریس در رشته های هنری در مقاطع مختلف می باشد.
وی افزود:او دارای مدرک کارشناسی نقاشی و کارشناسی ارشد گرافیک است.
خانم ایزدیار به عنوان هنرآموز دروس تخصصی رشته گرافیک در هنرستان مهر آئین مشغول تدریس هستند.
فاطمی بیان کرد: گالری ماه زاد از ایده برگزاری این نمایشگاه استقبال کرد چرا که در این تجربه و نمایش آثار دختران هنرمند نوجوان در کنار آثار هنر آموزان با تجربه در یک گالری ،خودباوری ،اعتماد به نفس و اشتیاق به بهتر شدن را در آنان افزایش می دهد.
همچنانکه از ابتدا حمایت از استعدادهای جوان و معرفی آنان به جامعه هنری استان البرز از اهداف موسسه هنری سیمای ماه زاد ایرانیان بوده است.
وی در ادامه گفت:آشنایی با فضاهای هنری ،ایتانداردهای نمایشگاهی ،آغاز به گردآوری رزومه هنری برای هنرجویان جوان از دلایل اصلی راه اندازی این رویداد هنری بوده است.
آثار هنری ۳۷ هنرآموز و هنرجویان رشته گرافیک در پایه های دهم ،یازدهم و دوازدهم که شامل ؛تصویرسازی،طراحی،تایپوگرافی،چاپ دستی،عکاسی،کاشی معرق ،پاپیه ماشه و پوستر به نمایش در آمده است.
روابط عمومی گالری ماه زاد ؛در پایان گفت :آماده ی همکاری با هنرستان ها و دانشگاه های هنری استان البرز هستیم و از برگزاری ژوژمان های با کیفیت هنرجویان و دانشجویان هنر حمایت میکنیم.
با تشکر از مدیریت هنرستان مهرآئین خانم سهیلا مظفری و همکاری خانم شیرین مظفری و هنرآموزان خانم ها؛نازلی ایزدیار،پریسا راشدی،الهام شانی و سیما محمد زاده.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.