تصویر
گرامیداشت روز دهیاران در شهرستان نظرآباد برگزار شد
19 تیر 1402 - 9:50
شناسه : 589967
1
گرامیداشت روز دهیاران باحضور فرماندار و معاون ایشان، بخشداران مرکزی و تنکمان و دهیاران کلیه روستاهای سطح شهرستان برگزار گردید.
ارسال توسط :
پ
پ


گرامیداشت روز دهیاران باحضور فرماندار و معاون ایشان، بخشداران مرکزی و تنکمان و دهیاران کلیه روستاهای سطح شهرستان برگزار گردید.

در ابتدا ضمن زیارت امامزاده محمد (ع) ، گلزار شهدای والامقام روستای دنگیزک گلباران و به مقام شهدای گرانقدر و امام شهدا(ره) ادای احترام شد.
در ادامه دهیاران به بیان دیدگاه های خود پیرامون راه های توسعه روستاها و حل مشکلات موجود پرداختند.
فرماندار نیز با تبریک روز دهیار، به تشریح قوانین انتخابات با توجه به انتخابات پیش رو اشاره داشته و گفت: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بر سلامت، شفافیت، امنیت و رقابت که در انتخابات پیش رو منجر به حضور حداکثری شود تاکید داشته اند که ما نیز پیرو فرمایشات ایشان باید ضمن اجرای اصل بی طرفی، صرفا دغدغه برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور را داشته باشیم.
دکتر بغدادی در خاتمه خطاب به دهیاران بر اهمیت توجه ویژه به همه جانبه نگری و پرهیز از اجرای تک بعدی امور، عنوان داشت: ساماندهی تابلوهای ورودی روستاها و مزین شدن آنها به طرح و شکل مناسب، برپایی مستمر شورای روستاها، توجه ویژه بر توسعه هرروستا متناسب با ظرفیت های نهفته در آن، توجه ویژه بر اجرای پروژه های مطابق با نیاز اهالی منطقه و.
.
.
از جمله مواردی است که باید به آن توجه ویژه داشته باشید.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.