گرامیداشت روز شهدا با کاشت بیش از۱۰۰ اصله نهال در بوستان جهان نمای البرز
23 اسفند 1401 - 9:10
شناسه : 480261
1
به مناسبت ۲۲ اسفند ماه و در ادامه برنامه های هفته منابع طبيعي و آبخيزداري سالجاری که با عنوان " منابع طبيعي، ایثار و شهادت" نام گذاري شده؛ مراسم کاشت بيش از ۱۰۰ اصله نهال به مناسبت روز شهدا و به یاد شهیدان با حضور جمعی از خانواده معظم شهدا و همکاران مجموعه منابع طبیعی و آبخیزداری استان در بوستان جهان نمای استان البرز برگزار شد.

به مناسبت ۲۲ اسفند ماه و در ادامه برنامه های هفته منابع طبیعی و آبخیزداری سالجاری که با عنوان " منابع طبیعی، ایثار و شهادت" نام گذاری شده؛ مراسم کاشت بیش از ۱۰۰ اصله نهال به مناسبت روز شهدا و به یاد شهیدان با حضور جمعی از خانواده معظم شهدا و همکاران مجموعه منابع طبیعی و آبخیزداری استان در بوستان جهان نمای استان البرز برگزار شد.

اصغر بیات سرپرست‌ اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز، روز دوشنبه بیست و دوم اسفندماه که در ادامه ی برنامه های هفته منابع طبیعی با عنوان" منابع طبیعی، ایثار و شهادت " نام گذاری شده؛ در مراسم کاشت نهال به یاد شهدای والا مقام که در بوستان جهان نمای استان البرز برگزار شد؛ ضمن عرض خوشامدگویی و تبریک روز ۲۲ اسفند به خانواده معظم شهدا؛ گفت: تمام دستاوردهای انقلاب اسلامی و فضای آرام و امن امروزمان بی‌شک مدیون ازخودگذشتگی شهدا و فداکاری‌های تمام ایثارگران است.
وی با بیان اینکه شهیدان به معنای واقعی مقرب درگاه الهی هستند، افزود: اگر در مناسبت‌ها و مراسم گوناگون از شهدا یاد می‌کنیم و در برابر عظمت کار آن‌ها به خود نهیب می‌زنیم به این دلیل است که در برابر بزرگی کارهای آنان مدیون هستیم و کمترین وظیفه ما در قبال آن‌ها زنده نگاه داشتن یادشان است.
سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز افزود: امروز نیز به مناسبت روز شهدا و در ادامه برنامه های هفته منابع طبیعی ، به نام و یاد شهدا، اقدام به غرس نهال می‌کنیم.
وی خاطرنشان کرد؛ شهدا چه در زمان حیات خود و چه پس از شهادتشان حیات ما را تضمین کردند و امروز نام و یاد این عزیزان را با درخت‌کاری عجین می‌کنیم تا ضمن پاسداشت آنان، گامی در جهت افزایش سرانه فضای سبز و پوشش گیاهی در استان برداریم.
در ادامه این مراسم، بیش از ۱۰۰ اصله نهال توسط جمعی از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و همچنین همکاران مجموعه منابع طبیعی و آبخیزداری استان در بوستان جهان نما غرس شد.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.