تصویر
گرامیداشت شهدا وظیفه ای همگانی و همیشگی است
21 اسفند 1401 - 11:07
4
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرزگفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، ترویج آرمان های آنان و تکریم خانواده های معزز ایثارگران کاری ارزشمند و یک وظیفه همگانی و همیشگی بویژه در سنگر تعلیم و تربیت است.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرزگفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، ترویج آرمان های آنان و تکریم خانواده های معزز ایثارگران کاری ارزشمند و یک وظیفه همگانی و همیشگی بویژه در سنگر تعلیم و تربیت است.

علی حجرگشت در نشست هماهنگی همایش ان فرزند شهید استان البرز" ضمن اشاره به اینکه در تقویم ایران اسلامی ۲۲ اسفند به نام روز بزرگداشت شهدا نامگذاری شده است، افزود: شهدا نیازمند برگزاری محافل و مجالس و یادواره نیستند آنان راه خود را که از خودگذشتن و رسیدن به خداوند بود انتخاب کردند.
وی بیان کرد: ما هستیم که محتاج این جلسات و محافل می باشیم و نیازمندی همه ما به حضور در این جلسات بیشتر است.
حجرگشت یادآورشد: شهدای گرانقدر برای دفاع از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی رفتند و جان خود را فدا کردند و امروز ما میراث‌دار رشادت‌ها، جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی آنان هستیم.
وی تصریح کرد: امروز به برکت خون شهدا و از خود گذشتگی ایثارگران در کمال آرامش و امنیت به زندگی ادامه می‌دهیم.
وی با اشاره به اینکه با مطالعه وصیت نامه شهدا می‌توانیم به آرمان‌های آنها پی ببریم،عنوان کرد: شهدا در وصیت نامه های خود بر دو مورد تاکید داشتند، نخست تبعیت از رهبری و پشتیانی از ولایت فقیه و فرامین امام و رهبری و مورد دوم مسئله حجاب بود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز ادامه داد: خودمان محاسبه کنیم و ببینیم چه میزان توانسته‌ایم به آرمان‌های شهدا و اعتلای راه شهیدان که همان اعتلای کلمه‌الله بوده عمل کنیم.
گاه برخی اهدافی که داشتیم به واسطه عملکرد خودمان زیر سوال رفت.
وی افزود: آن زمان که امکانات آنچنانی وجود نداشت و چیزی به نام فضای مجازی نبود عده‌ای جوان کم سن و سال از دورترین مناطق کشور با عشق به خدا و مولایشان امام حسین(ع) برای دفاع از انقلاب اسلامی به میدان مبارزه رفتند و عده ای از آنان جان خود را فدا کردند.
حجرگشت تاکید کرد: امروزه که در امنیت و آرامش هستیم و نظام همه امکانات را فراهم کرده است باید قدردان و ادامه دهند راه و آرمان های شهدا باشیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.