آرمین رام برزینی مشاور فرماندار در امور جوانان ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان از برنامه های ویژه توسط ستاد برگزاری مراسم شهرستان در هفته ی پیش رو خبر داد .

رام برزینی گفت: بنابر تصمیمات اتخاذ شده در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان و تاکیدات حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای محمدی امام جمعه محترم و مهندس جعفری فرماندار شهرستان، برنامه های ویژه ای در جهت گرامیداشت هفته جوان و میلاد حضرت علی اکبر (ع) در سطح چهارباغ برگزار خواهد شد.
مشاور فرماندار چهارباغ افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده پنج کارویژه توسط ستاد برگزاری مراسم شهرستان در اولویت اجرا قرار خواهد داشت که از شاخص ترین آن ها می توان به جشن بزرگ روز جوان و عید نیمه شعبان و افتتاحیه دومین جشنواره جوان موفق شهرستان اشاره کرد.
رام برزینی افزود: دیدار مسئولین عالی رتبه شهرستان با جمعی از جوانان فعال و نخبه ،۲ عنوان نشست گفت و شنود با دانش آموزان پایه دوم متوسطه با حضور مهندس جعفری فرماندار محترم شهرستان و سایر مسئولین، برگزاری پاکداشت طبیعت و محیط با حضور آحاد مردم به ویژه ورزشکاران و جوانان،مراسم گرامیداشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری و جشن بزرگ بادبادک ها در روستای اسماعیل آباد ،از کاری این ستاد در هفته جوان خواهد بود.
وی از اهتمام ویژه دولت کریمه و مردمی آیت الله رییسی و مجموعه استانداری البرز و ادارات شهرستان در جهت ایجاد سازوکاری مناسب برای رشد و تعالی جوانان و ترسیم یک فرایند دقیق و روشن برای حمایت از ازدواج و تشکیل خانواده و افزایش نرخ موالید با استفاده از ظرفیت های مجمع خیرین ازدواج و مسکن شهرستان خبر داد.
رام برزینی در پایان گفت ؛ کار ویژه های هفته جوان با مشارکت ستاد برگزاری مراسم شهرستان و حمایت ویژه شهرداری و شورای اسلامی شهر چهارباغ صورت خواهد گرفت.

تصویر