تصویر
گرامی داشت دو مناسبت در ویژه برنامه مرکز ۱کانون کرج
26 آذر 1401 - 11:34
2
اعضا و مربیان مرکز شماره 1 کانون کرج با اجرای ویژه برنامه‌ای آخرین روز «هفته‌ی پژوهش» را گرامی داشته و به استقبال «شب یلدا» رفتند.
ارسال توسط :
پ
پ

اعضا و مربیان مرکز شماره ۱ کانون با اجرای ویژه برنامه‌ای آخرین روز «هفته‌ی پژوهش» را گرامی داشته و به استقبال «شب یلدا» رفتند.

فاطمه علیپور، مسوول مرکز ضمن اعلام این خبر افزود این برنامه روز پنجشنبه ۲۴ آذرماه۱۴۰۱ با حضور جمعی از اعضا،‌والدین، مربیان مرکز و کارشناس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، برگزار شد.
این مسوول گفت اعضا در ویژه برنامه‌ی پژوهشی این روز با دو جلد از کتاب‌های «آهای مواظب ما باشید» آشنا شده و با توضیح چند نفر از اعضای پژوهشگر با نحوه اجرای فعالیت پژوهشی مرتبط با این کتاب‌ها و گردآوری مطلب در مورد حیوانات در حال انقراض ایرانی آشنا شدند.
علیپور همچنین گفت با توجه به نزدیکی آیین ملی «شب یلدا» و لزوم آشنایی کودکان و نوجوانان با این مناسبت، در بخشی از این ویژه برنامه با اجرای فعالیت‌های متنوع، شب یلدا و رسم و رسوم خاص آن به اعضا معرفی شد.

تلاوت قرآن، خوانش سرود، شعرخوانی، معرفی وقایع، قصه‌گویی، معرفی کتاب و حافظ خوانی از برنامه‌های اجرا شده بود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.