تصویر
گرامی داشت یاد شهدا و دلجویی از خانواده آنها یک وظیفه است
24 دی 1401 - 11:00
6
دکتر پیرحسین کولیوند در معیت مدیر کل حوزه ریاست ، مدیرکل روابط عمومی هلال احمر و مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان البرز با خانواده شهید علی اصغر بیگلو در استان البرز دیدار و گفتگو کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

دکتر پیرحسین کولیوند در معیت مدیر کل حوزه ریاست ، مدیرکل روابط عمومی هلال احمر و مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان البرز با خانواده شهید علی اصغر بیگلو در استان البرز دیدار و گفتگو کرد.

پیرحسین کولیوند در سفر به استان البرز ضمن دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت شهید علی اصغر بیگلو گفت: گرامی داشت یاد شهدا و دلجویی از خانواده آنها یک وظیفه است.

کولیوند شهیدان و ایثارگران را مظهر صلابت کشور و مادران و خانواده شهیدان را اسطوره های ایمان و صبر و استقامت دانست که با تاسی از اسوه بانوان دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در راه دین و اسلام در برابر ناملایمات ایستادگی کردند تا پشتیبان ولایت و اسلام باشند و پرچم اسلام و مسلمین را به دست صاحب اصلی آن، حضرت قائم (عج) برسانند.

کولیوند در دیدار با مادر گرانقدر شهید مدافع امنیت که در حوادث و اغتشاشات اخیر در مقابله با عناصر فتنه و استکبار به درجه رفیع شهادت نائل آمدند به مناسبت میلاد حضرت صدیقه کبری زهرای اطهر (س) و روز مادر با اهدای لوح سپاس تجلیل و کرد و صبر و بردباری آنها را موجب تحکیم اسلام و ترویج و ادامه راه شهدا عنوان کرد.
وی گفت : شهدا از دوران انقلاب،جنگ تحمیلی و اکنون نیز در دفاع از کشور همواره حماسه ها آفریدند و برای اعتلای نظام اسلامی از جان خویش گذشتند.
رئیس دفتر حوزه ریاست ، مدیر کل روابط عمومی جمعیت هلال احمر کشور و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز نیز در این دیدار حضور داشتند

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.