تصویر
گردهمایی بزرگ بانوان نخبه و فرهیخته مرکز استان البرز برگزار می شود
28 آبان 1402 - 10:56
2
مشاور امور زنان و خانواده فرمانداری کرج با اشاره به برگزاری گردهمایی بزرگ بانوان سرآمد و شاخص شهرستان کرج با رویکرد روایتگری از نقش اجتماعی زنان در مشارکت انتخاباتی گفت: بانک مشخصات بانوان نخبه و فرهیخته شهرستان کرج نیز در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، ورزشی و.
ارسال توسط :
پ
پ

مشاور امور زنان و خانواده فرمانداری با اشاره به برگزاری گردهمایی بزرگ بانوان سرآمد و شاخص شهرستان کرج با رویکرد روایتگری از نقش زنان در مشارکت انتخاباتی گفت: بانک مشخصات بانوان نخبه و فرهیخته شهرستان کرج نیز در حوزه های مختلف اجتماعی، ، سیاسی، و.
.
تهیه و تدوین شده است.

سپیده غفاری با اعلام این خبر افزود: بدستور فرماندار محترم شهرستان کرج طی مکاتبه ای با تمامی دستگاه ها، ادارات و شهرداری های کلان نمایندگانی از بانوان فرهیخته و فعال فرهنگی و اجتماعی، روابط عمومی و رسانه ای شناسایی شدند.
وی با اشاره به برگزاری اولین گردهمایی بانوان فرهیخته و نخبه شهرستان کرج در آستانه انتخابات اسفندماه افزود: بدستور فرماندار محترم از ماه ها قبل ظرفیت های اجتماعی و فرهنگی بانوان نخبه اجتماعی، فرهنگی و رسانه ای شهرستان کرج احصا گردیده و بزودی شاهد اولین گردهمایی بزرگ این قشر تاثیرگذار جامعه در کلانشهر کرج خواهیم بود.
غفاری گفت: تبیین نقش اجتماعی زنان در مشارکت انتخابات شاخصه محوری این همایش در مرکز استان خواهد بود.
وی همچنین به فعال شدن کانال اطلاع رسانی شورای فضای مجازی بانوان نخبه اجتماعی، فرهنگی، رسانه ای شهرستان کرج اشاره و تصریح کرد: از ظرفیت طیف های مختلف برای اطلاع رسانی و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی استفاده می شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.