تصویر
گرمخانه های فردیس فعال و در حال خدمت رسانی است
26 آذر 1401 - 16:13
1
رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری فردیس با اشاره به اینکه گرمخانه های آقایان و بانوان فردیس فعال و در حال خدمت رسانی به بی خانمانان است، گفت: از شهروندان می خواهیم در صورت مشاهده افراد بی خانمان با سامانه 137 شهرداری تماس گیرند تا به آنها خدمات رسانی شود.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس سازمان ، و شهرداری با اشاره به اینکه گرمخانه های آقایان و بانوان فردیس فعال و در حال خدمت رسانی به بی خانمانان است، گفت: از شهروندان می خواهیم در صورت مشاهده افراد بی خانمان با سامانه ۱۳۷ شهرداری تماس گیرند تا به آنها خدمات رسانی شود.

علی اصغر سلیمانی با اشاره به اینکه گرمخانه های آقایان و بانوان فردیس فعال و در حال خدمات دهی هستند، اظهار کرد: ظرفیت هر یک از این گرمخانه ها ۳۰ نفر است.
وی در ادامه افزود: گرمخانه های بانوان و آقایان هر روز از ساعت ۱۷ تا ۸ صبح پذیرای بی خانمانان و در راه ماندگان است؛ همچنین در هنگام برف و بارندگی خدمات رسانی این گرمخانه ها به صورت شبانه روزی خواهد بود.
رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی با بیان اینکه گرمخانه آقایان فردیس در کانال غربی، ۱۶ متری امام خمینی، نبش کوچه شیخ عطار و گرمخانه بانوان نیز در ابتدای بلوار بیات، روبه روی پمپ بنزین واقع است، خاطرنشان کرد: از شهروندان می خواهیم تا در صورت مشاهده افزاد کارتن خواب و بی خانمان، با سامانه ۱۳۷ شهرداری فردیس تماس گیرند تا به آنها خدمات رسانی شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.