تصویر
گره های آموزش و پرورش به واسطه گروه های جهادی حل خواهد شد
14 تیر 1402 - 11:22
1
نشست قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان ، نمایندگانی از نوسازی مدارس، مجمع خیرین و همچنین گروه‌های جهادی استان البرز در سالن جلسات مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ


نشست قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان ، نمایندگانی از نوسازی مدارس، مجمع خیرین و همچنین گروه‌های جهادی استان البرز در سالن جلسات مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز برگزار شد.

علی حجرگشت مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در جلسه قرارگاه عدالت آموزشی و نصیب آموزشی برابر گفت: بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش با روال اداری به نتیجه نمی رسد.
و بسیاری از گره های آموزش و پرورش به واسطه حضور گروه های جهادی حل خواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به اهمیت موضوع فرهنگ ایثار و جهاد گفت: فرهنگ سازی کار جهادی حتی از خود کار جهادی اهمیت بیشتری دارد و فعالیت جهادی از این جهت مهم است که باعث گسترش فرهنگ جهادی و خودسازی افراد می شود.

وی ادامه داد: پیشنهاد من این است که اینگونه جلسات در مدارس محروم برگزار شود و با برنامه ریزی دوستان یکی از مدارس مناطق محروم میزبان جلسه بعدی قرارگاه عدالت آموزشی باشد.
علی حجرگشت با اشاره به ایجاد گروه‌های جهادی مشاوره‌ای در آموزش و پرورش استان البرز گفت: خواست ما از همه گروه‌های جهادی استان این است که با هم افزایی و ایجاد یک هماهنگی مشترک از موازی کاری پرهیز کنند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز استفاده از ظرفیت خیرین را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: هم در زمینه طرح شهید عجمیان و بهسازی فضاهای مدارس و هم در سایر فعالیت‌های جهادی حضور خیرین بسیار حائز اهمیت است و در استان البرز خیرین بزرگواری حضور دارند که برای اجرای فعالیت‌های جهادی از جمله طرح شهید عجمیان اعلام آمادگی کردند.
وی دی پایان اظهار داشت: باید از ظرفیت بسیج دانش آموزی، اتحادیه انجمن اسلامی و سازمان دانش آموزی نیز برای اجرایی‌سازی فعالیت‌های جهادی استفاده شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.