تصویر
گروه‌های نمایشی واقعه غدیر را بازآفرینی می‌کنند
30 خرداد 1402 - 11:11
2
معاون فرهنگی و هنری سپاه امام حسن مجتبی (ع) گفت: هدف ما معرفی فرهنگ و معارف غدیر و بازگو کردن اهمیت مسأله ولایت در جامعه است.
ارسال توسط :
پ
پ


معاون و هنری سپاه امام حسن مجتبی (ع) گفت: هدف ما معرفی فرهنگ و معارف غدیر و بازگو کردن اهمیت مسأله ولایت در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سرهنگ پاسدار سعید صادقی معاون فرهنگی و هنری سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، اظهار داشت: بازآفرینی واقعه تاریخی غدیر خم توسط گروه‌های نمایشی در سطح استان، برگزاری طرح اطعام علوی، برپایی جشن‌های خیابانی، مسابقات و جشنواره‌های مختلف از مهم‌ترین برنامه‌های معاونت فرهنگی و هنری سپاه استان البرز است که با بهره گیری از ظرفیت‌های مشارکت‌های مردمی و با استفاده از فعالان فرهنگی و هنری در سطح استان اجرا خواهد شد.

گروه‌های نمایشی واقعه غدیر را بازآفرینی می‌کنند
وی همچنین از تولید محتوای فرهنگی در جهت بیان اهمیت عید غدیر سخن گفت، افزود: یکی از برنامه‌های مرکز آفرینش‌های سپاه استان البرز تولید برنامه‌هایی در جهت معرفی فرهنگ و فلسفه عید غدیر به جامعه است.
معاون فرهنگی هنری سپاه استان البرز با اشاره به اهمیت ترویج نشاط و امید آفرینی، تصریح کرد: دشمنان درصدد القاء یأس و ناامیدی به جامعه هستند، در حالی که جامعه ما، جامعه شاد و پویایی است و باید به ویژه در ایامی، چون دهه ولایت از اعیاد بزرگی، چون غدیر و قربان در راستای شادی و کسب فیض معنوی مردم استفاده شود.

صادقی با تاکید بر اینکه از ابتدای سال تاکنون در بیش از سی و پنج بوستان برنامه‌های شاد فرهنگی اجرا شده است، خاطرنشان کرد: این برنامه‌های فرهنگی با حضور و مشارکت گسترده مردم شکل گرفته و بیش از ۶۰ گروه سرود در این برنامه‌ها به اجرا پرداخته‌اند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.