تصویر
گزارش اقدامات و انعکاس اخبار دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت در استان البرز در ” هفته دولت “
08 شهریور 1402 - 9:17
3
سعید جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در استان البرز، ضمن تقدیر و تشکر از دستگاه های دولتی منجمله روابط عمومی استانداری، فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی که با دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت در استان همکاری داشتند، اظهار داشت: برای نخستین بار همزمان با آغاز هفته دولت در استان البرز درگاه اختصاصی برای تجمیع اقدامات و عملکردهای دولت سیزدهم راه اندازی شد.
ارسال توسط :
پ
پ

سعید جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در استان البرز، ضمن و تشکر از دستگاه های دولتی منجمله روابط عمومی استانداری، فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی که با دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت در استان همکاری داشتند، اظهار داشت: برای نخستین بار همزمان با آغاز هفته دولت در استان البرز درگاه اختصاصی برای تجمیع اقدامات و عملکردهای دولت سیزدهم راه اندازی شد.

دبیرشورای اطلاع رسانی دولت در استان البرز گفت: هفته دولت امسال با راه اندازی کانال اطلاع رسانی هفته دولت، بیش از ۲۰۰ خبر، عکس، اینفوگرافی و ویدئو از کارنامه دولت سیزدهم در کشور و استان البرز توسط این دبیرخانه منتشر شد.
وی افزود: مجموعه ای از طرح بنرهای شهری، اینفوگرافیک ها و ویدیوهایی از اقدامات دولت سیزدهم در قالب « وعده؛ وفا» به کلیه شهرداری های استان البرز جهت اکران شهری و بازنشر در فضاهای مجازی ارسال شد.
جابری انصاری، گفت: تلاش شد تا در مدت زمان یک هفته ای از آغاز بکار فعالیت این درگاه اطلاع رسانی مهمترین اقدامات دولتمردان در استان البرز به موازات ابلاغیه های نهاد ریاست محترم جمهوری و وزارت محترم کشور در این درگاه منتشر شود.
وی افزود: بیش از ۲۰۰ خبر، ۵۰ عکس نوشته و اینفوگرافی، ۳۰ ویدئو از طریق دبیرخانه شورا در کانال اختصاصی شورای اطلاع رسانی دولت در استان و فضاهای مجازی بازنشر و منتشر شد .
وی خاطرنشان کرد : این اخبار بخش کوچکی از تلاش های شبانه روزی جناب آقای دکتر عبداللهی، استاندار محترم و معاونین ایشان از جمله، معاون محترم سیاسی امنیتی، معاون محترم عمرانی، معاون محترم برنامه ریزی، فرمانداران محترم و دستگاه های اجرایی، با حمایت های عالمانه دانشمند فرزانه حضرت آیت الله حسینی همدانی نماینده محترم ولی فقیه در استان ، سردار حیدرنیا فرماندهی محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، مدیر کل محترم اطلاعات و اصحاب محترم رسانه استان البرز می باشد،دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در استان البرز، ابراز داشت: همچنین مقرر شده است تا براساس همکاری شورای اطلاع رسانی دولت با سازمان امور استخدامی کشور در استانها نیز دستگاه های برتری که ۶ مولفه ابلاغی را در فرایند اطلاع رسانی مورد توجه قرار داده و با دولت محترم سیزدهم همکاری ویژه ای دارند نیز معرفی شوند، که این اقدام نیز صورت گرفته و دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت در استان ، دستگاه برتر را به استاندار محترم البرز معرفی نموده است که با تایید ایشان برای شرکت در "جشنواره شهید رجایی"معرفی گردند .

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.