تصویر
گزینش خوب به معنای جذب افراد دارای روحیه انقلابی است
17 دی 1401 - 16:08
0
چهارمین مرحله آزمون استخدامی پلیس البرز در مقطع درجه داری با حضور معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان در روز جمعه برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

چهارمین مرحله آزمون استخدامی پلیس البرز در مقطع درجه داری با حضور معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان در روز جمعه برگزار شد.

سرهنگ "بیژن جنتی" معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان البرز در حاشیه چهارمین مرحله آزمون استخدامی پلیس در مقطع درجه داری که روز گذشته برگزار گردید، روز ۱۵ دیماه که مصادف با سالروز فرمان تاریخی حضرت امام (ره) مبنی بر تشکیل هسته های گزینش در سال ۱۳۶۱ می باشد را به کارکنان هسته گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان تبریک گفتند و اظهار داشت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مسئولین باید گزینش خوب را سرلوحه کارهایشان قرار دهند، گزینش خوب یعنی انسان های پاک، امین، دلسوز، صمیمی و مردم دوست را انتخاب کنند که الحمدالله با روند بسیار خوبی که گزینش و استخدام این فرماندهی داشته است با تمرکز بر عضویابی واقعی، هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی در سطح بسیار بالایی قرار گرفته است که ضمن آرزوی موفقیت برای این عزیزان که در سنگری خطیر انجام وظیفه می کنند از زحمات آنان و تشکر می گردد.
این مقام انتظامی افزود: این چهارمین مرحله آزمون استخدامی پلیس در مقطع درجه داری مرد در سال جاری می باشد و این فرماندهی به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از بین جوانان مومن، متعهد ، علاقه مند و انقلابی استان البرز در مقطع درجه داری مرد به صورت پیمانی ۵ ساله با مدرک تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی تمامی رشته ها جذب و استخدام را دارد.
وی بیان کرد: از مهمترین شرایط عمومی استخدام حداکثر سن ۲۵سال ، حداقل معدل کل دیپلم ۱۴ و حداقل میزان قد نیز ۱۷۰ سانتی متر می باشد که داوطلبین پس از سیر مراحل گزینشی با موفقیت به استخدام فراجا در خواهند آمد.
سرهنگ جنتی خاطر نشان ساخت: متقاضیان استخدام می توانند برای ثبت نام علاوه بر حضور در کلیه مقرهای انتظامی از جمله کلانتری‌ها و پاسگاه‌های محل سکونت خود، به هسته گزینش استان البرز واقع در ، میدان توحید، ابتدای بلوار بلال مراجعه و یا در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۶۲۱۸۲۷۴۰۹ تماس حاصل نمایند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.