تصویر
26 مهر 1401 - 15:42
3
شهردار کمالشهر در جلسه تعیین تکلیف اراضی تعاونی اصناف که با حضور معاونین شهردار و هیئت مدیره و جمع کثیری از اعضای تعاونی ، در سالن جلسات شهرداری برگزار شد ، با اعلام این خبر افزود: باتلاش خادمان مردم در مدیریت شهری ، صدور مجوز برای روی این اراضی که تقریبا160 هزار مترمربع می باشد به فرجامی نیک انجامید.
ارسال توسط :
پ
پ

در جلسه تعیین تکلیف اراضی تعاونی اصناف که با حضور معاونین شهردار و هیئت مدیره و جمع کثیری از اعضای تعاونی ، در سالن جلسات شهرداری برگزار شد ، با اعلام این خبر افزود: باتلاش خادمان مردم در مدیریت شهری ، صدور مجوز برای روی این اراضی که تقریبا۱۶۰ هزار مترمربع می باشد به فرجامی نیک انجامید.

دکتر بهمنی در ادامه افزود: تعیین تکلیف این اراضی که ۲۰ سال به علت مسائل قانونی مسکوت مانده بود با پیگیری ها و همت مضاعف شهرداری کمالشهر و اعضای شورای اسلامی برطرف گردید و در چندروز آینده اعضای تعاونی جهت تشکیل پرونده و درخواست صدور مجوز اقدام خواهند نمود.
وی افزود: این زمین دارای ۳۵۰ قطعه مسکونی ، ۲ مرکز خرید به مساحت ۲۰هزار متر مربع و فضای سبز به مساحت ۱۰ هزار مترمربع و ۱۰ هزار متر مربع نیز فضای آموزشی ، و تاسیسات می باشد .
دکتر بهمنی افزود:رفع موانع موجود این اراضی ، نویدی است برای رفع مشکلات مسکن بیش از ۶۰۰ نفر از اعضا و هزاران نفر از خانواده های محترم این عزیزان که چندین سال منتظر صدور مجوز و ساخت سرپناهی برای خود بودند .

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.